به روز رسانی Destiny 2: Destiny 2 موشک انداز Cold Comfort را معرفی می کند: در اینجا نحوه دریافت آن آمده است

در جدیدترین آپدیت، Season of the Deep، بازیکنان Destiny 2 مجذوب معرفی سلاح های جدید Cold Comfort، حملات، سیاه چال ها و ارزهای جدید شده اند. در میان همه چیزهایی که این به روز رسانی ارائه می دهد، موشک انداز Cold Comfort یکی از بهترین عملکردها است.

چگونه یک موشک انداز Cold Comfort تهیه کنیم؟

برای به دست آوردن سلاح Cold Comfort، بازیکنان باید Ghosts of the Deep Dungeon را تکمیل کنند، که مستلزم حرکت در اعماق تایتان برای جلوگیری از رستاخیز Oryx است. در طول سفر، بازیکنان با نبردهای مختلفی روبرو می‌شوند و این سلاح را می‌توان به‌عنوان یک قطره از مبارزات Hive Ritual، Shield of Savathun و Simmumah Ur-Nokru Lucent Necromancer بدست آورد. موشک انداز Cold Comfort دارای قدرت شلیک قابل توجهی است و با یک زرادخانه همراه است. از مزایای استثنایی

1. نور انفجاری: این قدرت سلاح را قادر می سازد تا یک گوی نور را جذب کند و شعاع ضربه و آسیب پرتابه بعدی خود را افزایش دهد.

2. Envious Assassin: اگر بازیکنان با سلاح های دیگر دشمنان را از بین ببرند و سپس به Cold Comfort سوئیچ کنند، مجلات سلاح به طور خودکار مملو از مهمات ذخیره می شود و قدرت شلیک مداوم را تضمین می کند.

3. طعمه و سوئیچ: آسیب رساندن با تمام سلاح های مجهز در مدت زمان کوتاهی به این سلاح قدرت می بخشد تا آسیب را افزایش دهد و یک مزیت استراتژیک در نبرد ایجاد کند.

4. Chill Chip: این امتیاز پایداری سلاح را افزایش می‌دهد و یک مزیت اضافی را به همراه می‌آورد – ضربه‌های مستقیم با نیمه بالایی ژورنال باعث انفجار می‌شود و سرعت اهداف نزدیک را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، Cold Comfort دارای ویژگی قدرتمند تشریفات بازسازی است. احیای متحدان یا شکست دادن دشمنان باعث بارگیری مجدد خودکار سلاح می شود.

سوالات متداول

  1. Destiny 2 روی کدام پلتفرم ها موجود است؟
    پلی استیشن 4/5، ایکس باکس وان، ویندوز، سری ایکس باکس سری X/S
  2. Destiny 2 چه زمانی عرضه شد؟
    اولین بار در تاریخ 6 سپتامبر 2017 برای PS4 و Xbox One منتشر شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.