به روز رسانی آب و هوای بنگالورو: باران، رعد و برق شهر را در نوردید اما خبرهای خوبی برای طرفداران RCB وجود دارد

طرفداران RCB امیدوارند زمانی که تیمشان بعداً در روز در استادیوم چیناسوامی در بنگالورو، گجرات تایتان های برتر جدول را بر عهده بگیرد، باران وقفه ای نداشته باشد. این شهر از ظهر امروز با بارش باران و رعد و برق مواجه شده است. Skymet در پیش بینی آب و هوای خود گفت که مسابقه IPL در شهر ممکن است مختل شود اما باران شدید منتفی است.

پیش بینی هواشناسی خصوصی در این باره گفت: “بازی IPL امروز در 21 می، بین RCB (Royal Challengers Bangalore) و GT (Gujarat Titans) در بنگالورو ممکن است به دلیل #باران تکه تکه مختل شود. بارش شدید باران منتفی است. امکان وقفه های کوتاه وجود دارد.” توییت.

ساکنان بنگلور تصاویر و فیلم هایی از باران منتشر کردند. @prakashrokaya82 گفت: “باران بنگالورو همیشه مردم را شگفت زده می کند. تا ساعت 3 بعد از ظهر یک روز عادی بود. و ناگهان این اتفاق افتاد.”

برخی از طرفداران کریکت تصاویری از استادیوم چیناسوامی به اشتراک گذاشتند. طرفداران RCB امیدوارند که استادان ضربتی خود را ویرات کهلی بک و کاپیتان Faf du Plessis در بازی ضروری برای آنها خیره می شوند.
@v_nayk در توییتی نوشت: “وضعیت در استادیوم چیناسوامی در حال حاضر. امیدوارم خدای باران رحمت کند. امیدوارم تا ساعت 6 بعدازظهر متوقف شود و استراحت کنیم، بهترین سیستم خشک کردن زیرزمینی ما مراقبت خواهد کرد.”

@vikram_kn1 خبرهای خوبی برای طرفداران RCB نیز دارد. او در توییتر خود نوشت: “ابرهای تاریک اکنون به آرامی پاک می شوند. نم نم نم باران خفیف همچنان ادامه دارد. اما امیدواریم که در حال حاضر مطمئناً یک بازی انجام شود. انگشتان دست کشیده اند.”

بازی RCB مقابل گجرات تایتانز قرار است از ساعت 19:30 آغاز شود. در بمبئی، هندی‌های بمبئی در اولین مسابقه دو سر آخر هفته مقابل سانرایزرز حیدرآباد در ورزشگاه وانخده پیروز شدند.

RCB امیدوار است که این مسابقه تحت هیچ سناریویی از بین نرود. اگر بازی لغو شود، بمبئی واجد شرایط خواهد بود اگر در نهایت در مقابل SRH پیروز شود. اگر بازی برگزار شود و هر دو تیم در بازی‌های مربوطه پیروز شوند، بمبئی و RCB هر دو به امتیاز 16 می‌رسند. اما این سناریو به نفع RCB خواهد بود که نرخ اجرای خالص بهتری دارد.

اگر هر دو تیم در نهایت در بازی‌های مربوطه خود شکست بخورند، این نتیجه به نفع راجستان رویالز خواهد بود، این شانس واقعی برای آنها برای صعود به پلی‌آف IPL 2023 ایجاد می‌کند. (با ورودی های آژانس)