بهترین حرکت به جلو: استعداد استخر را مجبور می کند ، مسائل مربوط به حقوق سربازان را حل می کند

دهلی نو: دپارتمان امور نظامی (DMA) با جمع آوری بهترین منابع از این سه سرویس ، موفق به از بین بردن دو نکته مهم در مورد حقوق سربازان شده و بدین ترتیب اختلاف حقوق و دستمزد که از سال 2018 حلق آویز است حل می شود.

DMA ، که قرار است یک سال زیر نظر رئیس ستاد دفاع ژنرال Bipin Rawat به اتمام برسد ، بهترین کارمندان حسابداری را در بین خدمات گرد هم آورد تا موضوعی محکم در مورد برابری حقوق را که موضوع بسیار مهیجی است ، ایجاد کند.

منابع گفتند که دو موضوع خاص مورد بررسی قرار گرفتند زیرا در مقایسه با ساختار پرداخت غیرنظامی اختلاف آشکاری داشتند. به دلیل برخی ناهنجاری ها در توصیه های کمیسیون پرداخت طی سال ها ، وضعیت عجیبی وارد عمل شده بود که افسران ارشد در برخی موارد خاص حقوق بیشتری نسبت به سالمندان خود دریافت می کردند.

تقاضای “افزایش حقوق” – که به طور خودکار حقوق یک افسر ارشد را به عضو ارشد خود افزایش می دهد – با دستوراتی که ماه گذشته به تمام دفاتر مربوطه منتقل شده است مواجه شده است. یک مقام رسمی توضیح داد: “این یک ناهنجاری شرم آور است که ، در بعضی موارد ، می گویند یک سرتیپ مشغول به کار حقوق کمتری از سرهنگی که جوان است اما ارتقا می یابد ، می گیرد.”

وی گفت که در ساختار حقوق غیرنظامی این اختلاف در 2018 حل شده است اما پرونده خدمات گیر کرده است زیرا یک پرونده قوی ارائه نمی شود.

اختلاف دیگری در “تاریخ افزایش بعدی” با صدور حکمی که اوایل سال جاری تصویب شد ، با رسیدگی به موضوعی که دو سال پیش برای طرف غیرنظامی مرتب شده بود ، برطرف شده است. این اکنون به سربازان این انعطاف را می دهد تا با رسیدن به رتبه بالاتر چرخه افزایش خود را انتخاب کنند ، فقدان آن می تواند آنها را در معرض آسیب اقتصادی قرار دهد.

“پرونده ها می توانند منتقل شوند زیرا بهترین اقدامات سه سرویس در DMA گرد هم آمده است. به عنوان مثال نیروی هوایی یک کادر حسابداری اختصاصی دارد که توانسته است پرونده را مطرح کند. ”

“این مربوط به نجات سیاره ما نیست ، بلکه مربوط به نجات خودمان است. حقیقت این است که ، با یا بدون ما ، جهان طبیعی دوباره از نو ساخته خواهد شد. دنیای زنده دوام خواهد داشت ، ما انسانها نمی توانیم همان را فرض کنیم. ” ~ دیوید آتنبورو