بهبود تولید ناخالص داخلی جهان از اواسط سال 2021 در مورد تولید واکسن تقویت می شود ، تولید ناخالص داخلی هند در سال مالی 21: -9.4 sh کاهش می یابد: فیچ

بمبئی: بهبود اقتصادی جهان از اواسط سال آینده تقویت خواهد شد و با اطمینان بیشتر می شود زیرا واکسن های ویروس کرونا تولید می شوند و فاصله اجتماعی شروع به باز شدن می کند ، Fitch Ratings در جدیدترین چشم انداز اقتصادی جهانی خود می گوید.

فیچ اکنون انتظار دارد تولید ناخالص داخلی جهان 3.7٪ در سال 2020 در مقایسه با 4.4٪ در تخمین ماه سپتامبر کاهش یابد. این به رغم انتظار برای کاهش مجدد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم در منطقه یورو و انگلیس ، به دنبال تشدید محدودیت های اخیر است.

فیچ همچنین پیش بینی تولید ناخالص داخلی هند را به 9.4٪ برای FY21 از -10.5٪ قبلی برای FY21 تغییر داد.

وارون در ارزیابی آن بیانگر این واقعیت است که فعالیت های جهانی با سرعت بسیار بیشتری نسبت به انتظار در سه ماهه سوم برگشتند.

برایان کوولتون ، اقتصاددان ارشد ، رتبه بندی فیچ ، گفت: “مسیر بهبود جهانی در مقایسه با انتظارات موج دوم ویروس ، دست اندازتر از حد انتظار است. اما اخبار واکسن برای چشم انداز اقتصادی طی دو سال آینده بسیار مثبت است.”

فیچ پیش بینی رشد جهانی 2021 خود را به 5.3٪ (از 5.2٪) با رشد قوی تر تا نیمه دوم سال 2021 اصلاح کرده است که تا حدی با ضعف در ماههای آینده جبران می شود.

پیش بینی می شود تولید ناخالص داخلی ایالات متحده 4.5٪ (از 4.0٪) و چین 8.0٪ (از 7.7٪ افزایش داشته باشد) اما پیش بینی می شود رشد منطقه یورو 4.7٪ (از 5.5٪ کاهش یابد) زیرا اقدامات قفل جدید باعث می شود فعالیت در ماه های زمستان.

Fitch همچنین پیش بینی رشد جهانی خود را برای سال 2022 به 4.0٪ از 3.6٪ بازنگری کرده است که منعکس کننده پیش بینی کاهش اختلالات فاصله اجتماعی پس از گسترش برنامه های ایمن سازی است.

فیچ در یادداشت خود گفت که تحولات در چند ماه گذشته تأثیرات بی سابقه اقتصادی همه گیری را بیشتر روشن کرده است. گفت: بهبودهای قوی و سریعتر از حد انتظار در سه ماهه سوم نشان دهنده افزایش فعالیت از باز شدن مجدد است ، حتی اگر یک برگشت واقعی “V” شکل همچنان دست نیافتنی باشد.

فیچ خاطرنشان کرد: در حالی که موج دوم قفل اخیر به سختی در ماه آوریل فشرده نمی شود ، اما با کاهش محدودیت ها در سال 2021 ، اثرات پایه رشد پی در پی را از بین می برند.

“تسهیل سیاستهای گسترده در جهت تأمین بخش خصوصی به بخش خصوصی بحران سلامت در بخش خصوصی بوده است. با ارائه اخبار واکسن ، نقطه پایان واضح تری ، به نظر می رسد که حمایت های بیشتر در کوتاه مدت گسترش یابد. ، “کوولتون اضافه کرد.