بدون بحران در مانیپور BJP: CM N Biren Singh

ان بیرن سینگ، وزیر ارشد مانیپور روز جمعه تاکید کرد که هیچ بحرانی در BJP ایالت وجود ندارد. او این را پس از شرکت در نشست ایالتی BJP در اینجا گفت که در پی استعفای سه قانونگذار حزب از سمت های اداری برگزار شد.

سینگ در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا در واحد BJP مانیپور بحرانی وجود دارد، گفت: “یک وزیر از من مرخصی گرفته است. او به ایندور رفت. سه نفر از آنها در دهلی تحت معالجه پزشکی هستند. این همه است. هیچ بحرانی در این کشور وجود ندارد. حزب و همه در جلسه شرکت کرده اند.»

BJP MLA Paonam Brojen در روز پنجشنبه سومین قانونگذاری شد که از یک پست اداری استعفا داد. او ریاست انجمن توسعه مانیپور را به دلایل شخصی کنار گذاشت.

کرم شیام، قانونگذار BJP، روز دوشنبه از ریاست شرکت توریسم Manipur Limited استعفا داد و شکایت کرد که “هیچ مسئولیتی به او واگذار نشده است”. در 8 آوریل، Thokchom Radheshyaam دیگر MLA از سمت مشاور وزیر ارشد به دلیل شکایت مشابهی استعفا داد.

بنا بر گزارش ها، چهار نماینده BJP از ایالت شمال شرقی در حال حاضر در دهلی اردو زده اند تا با رهبری مرکزی حزب ملاقات کنند و شکایات خود را بیان کنند. سه نفر از آنها از سمت های اداری خود استعفا داده اند.

حرکات آنها این گمانه زنی را ایجاد کرده است که در دولت BJP به رهبری بیرن سینگ اختلاف ایجاد شده است.

با این حال، منابع حزبی گفتند: “جلسه روز جمعه یک گردهمایی معمولی از قانونگذاران منتخب و اعضای حزب برای بحث در مورد مسائل مربوط به BJP ایالتی بود و زمان برگزاری این نشست با تحولات سیاسی اخیر تصادفی بود.”

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!