بدن کشاورزان با پشتیبانی RSS از قوانین مزرعه دولت پشتیبانی می کند

دهلی نو: Bharatiya Kisan Sangh (BKS) وابسته به RSS که بخشی از سازمان های کشاورزان در اعتراض به سه قانون مزرعه نبوده است ، به مرکز توصیه کرده است که این قوانین را لغو نکند.

در این گزارش آمده است که نیاز به تقویت صدای همه کشاورزان است و نه فقط کسانی که گندم و شالیزار می کارند.

در بیانیه ای که روز جمعه توسط این نهاد صادر شد ، گفته شد كه قبوض مزرعه رویای “یك ملت ، یك بازار” را به واقعیت نزدیك می كند و در صورت اجرای پس از اعمال برخی تغییرات ، به كشاورزان قدرت می بخشد. این ارگان برخی اصلاحات در این قانون را پیشنهاد کرده است که شامل پورتالی برای ثبت نام کلیه خریداران اصلی است تا کشاورزان تقلب نشوند ، دادگاه های ویژه ای که به شکایات کشاورزان رسیدگی می کنند و اطمینان از حداقل قیمت پشتیبانی (MSP). این نهاد گفت ، تلاش های دولت برای ایجاد تغییر در سیستم مندی ، که سالهاست از کشاورزان بهره برداری می کند ، باید مورد استقبال قرار گیرد.

“BKS در تلاش است تا بسیاری از نقاط ضعف موجود در قانون APMC را برطرف کند تا اطمینان حاصل کند که به کشاورزان کمک می کند.” “به عنوان بزرگترین سازمان کشاورزان در کشور ، ما اعتقاد داریم که گوش دادن به صدای انواع کشاورزان بر عهده ماست. در این کشور علاوه بر شالیزار و گندم محصولات زیادی نیز وجود دارد.

ما فکر می کنیم که قوانین مزرعه در مجموع به نفع همه کشاورزان است. در این بیانیه آمده است. این نهاد از دولت درخواست كرد كه قوانین را لغو نكند و از كشاورزان خواست تا با دید باز به بحث ها بپردازند. پیش از این ، رهبران BKS از مرکز خواسته بودند که برخی از مقررات قانون را تغییر دهد و از تحریک کشاورزان حمایت کرد.

اما پس از آغاز گفتگوها با دولت ، از كشاورزان خواست كه با دولت مقابله نكنند. وی گفت: “حتی قبل از تنظیم قوانین ، از ما مشاوره نشد. اما اگر دولت می خواهد اکنون صحبت کند ، کشاورزان نباید در موضع خود سخت گیر باشند ، “یک مدیر BKS گفت.

دبیر کل BKS ، بدری نارایان چوداری اخیراً گفت که توجه به “یادداشت آشتی آمیت شاه” وزیر کشور با کشاورزان آزار دهنده مهم است. Swadeshi Jagaran Manch (SJM) ، یکی دیگر از وابستگان RSS ، نیز بیانیه ای در مخالفت با قوانین صادر کرده است.