با ورود اعتراض کشاورزان به روز هشتم ، ترافیک در مناطق مرزی دهلی تحت تأثیر قرار می گیرد

دهلی نو [India]، 3 دسامبر (ANI): در پی آشفتگی مداوم کشاورزان در پایتخت ملی ، دهلی
ترافیک پلیس
بر روز پنجشنبه از شهروندان درخواست کرد تا از مسیرهای جایگزین استفاده کنند زیرا سینگو و تیکری با هاریانا ، مرز چیلا مرز مشترک دارند
بر جاده پیوند Noida ، علاوه بر Jharoda ، و مرزهای Jhatikra بسته باقی مانده است.

مرز Badusarai فقط برای دوچرخه سواری باز است.

پلیس به مسافران مسافر توصیه کرد که از جاده کمربندی بیرونی از Signature Bridge به Rohini و بالعکس ، جاده GTK ، بزرگراه ملی -44 و مرزهای Singhu ، Auchandi و Lampur خودداری کنند.
ترافیک “بسیار سنگین” است.

“مرز سینگو هنوز از هر دو طرف بسته است. لامپور ، اوچندی و دیگر مرزهای کوچک نیز بسته شده است. لطفاً مسیرهای دیگری را انتخاب کنید.
ترافیک از موکاربا چوک و جاده GTK منحرف شده است. ”
بر صبح پنجشنبه.

به عنوان مرز چیلا
بر Noida Link Road به دلیل بسته است
ترافیک به دلیل اعتراضات کشاورزان در حوالی گوتام بود دور ، پلیس به مسافران توصیه کرده است که از رفتن به Noida خودداری کنند و بجای آن از NH-24 و Flyway Direct Delhi Noida استفاده کنند.

بر طرف هاریانا ، دانسا ، داورالا ، کاپاشرا ، راجوکری (
بر مرزهای NH-8) ، Bijwasan / Bajghera ، Palam Vihar و Dundahera باز هستند.

پلیس Gurugram منحرف شده است
ترافیک در نزدیکی مرز کاپادیواس ، Bilaspur Chowk ، Panchgaon Chowk ، Manesar Chowk ، Khedki Daula Toll Plaza ، Hero Honda Chowk ، Rajiv Chowk و Shankar Chowk.

تعداد زیادی از کشاورزان ، عمدتا از پنجاب ، در اعتراض به سه قانون مزرعه ، تصویب شده در جلسه پارلمان مونسان در ماه سپتامبر ، در دهلی و اطراف آن جمع شده اند.

این مرکز قرار است امروز با نمایندگان اتحادیه های کشاورزان گفتگو کند.

زودتر
بر روز سه شنبه ، اتحادیه های کشاورزان پیشنهاد دولت برای ایجاد کمیته ای را برای بررسی موارد مطرح شده توسط آنها رد کردند و گفتند تا زمانی که خواسته های آنها برآورده نشود ، آنها آشوب خود را تشدید می کنند.

رهبران 32 اتحادیه کشاورزان در Vigyan Bhavan با وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار ، وزیر راه آهن و بازرگانی پیوش گویال و وزیر امور خارجه بازرگانی سام پارکاش دیدار کردند.
بر سهشنبه.

بر روز چهارشنبه ، تومار و گوئیل با وزیر کشور اتحادیه ، آمیت شاه ، در محل اقامت وی ​​در اینجا ملاقات کردند تا در مورد مسائل گفتگو کنند.

کشاورزان نسبت به قانون تجارت و تجارت تولیدکنندگان (ترویج و تسهیل) ، 2020 ، توافق نامه کشاورزان (توانمند سازی و حمایت) معترض هستند
بر قانون تضمین قیمت و خدمات مزرعه ، 2020 و قانون اساسی (اصلاحیه) ، 2020.