بایدن ممکن است برای اقتصاد چین خطرناک باشد ، احتمالاً تحریم هایی را اعمال می کند

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

قایقرانان وارناسی برای همبستگی با سایر قایقرانان ممنوع در هنگام بازدید نخست وزیر از خدمات قایقرانی وارناسی دور باشند

ترامپ می گوید کلاهبرداری “قسمت بزرگ” پرونده انتخابات پنسیلوانیا

  • دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه مجدداً در دادگاه درباره پرونده تقلب در انتخابات پنسیلوانیا تجدیدنظر خواهد کرد.
  • ترامپ گفت که تعداد رأی هایی که توسط مبارزات انتخاباتی وی به چالش کشیده می شود “بسیار بیشتر” از حاشیه 81000 رأی بیشتر است و همچنین اضافه کرد که این مبارزات “تجدیدنظر خواهی” خواهد کرد.

بایدن ممکن است برای اقتصاد چین خطرناک باشد ، احتمالاً تحریم هایی را اعمال می کند

  • در حالی که تنش بین ایالات متحده و چین در دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ، به دلیل نقض حقوق بشر در پکن و پنهان کردن اطلاعات حیاتی در مورد COVID-19 همچنان در حال بدتر شدن است ، یک اقتصاددان برجسته گفت که دولت جدید بایدن باید تحریم هایی را اعمال کند بنابراین اقتصاد چین در سال آینده تأثیر بگذارد .
  • به گزارش South China Morning Post ، دیوید لی داوکویی ، استاد دانشگاه تسینگ هوا و مشاور سابق بانک مرکزی چین هشدار داد که برنامه ریزان اقتصادی نباید احتمال بازگشت ترامپ را در سال 2024 رد کنند و افزود که بایدن “رئیس جمهور منتخب” باید رویکرد سختگیرانه ترامپ در قبال چین. “

نخست وزیر نارندرا مودی امروز بعداً از طریق برنامه ماهانه رادیویی “Man Ki Baat” به ملت سخنرانی خواهد کرد. پیش از این در 17 نوامبر ، نخست وزیر مودی برای هفتاد و یکمین دوره برنامه پیشنهادهایی را از مردم دعوت کرده بود.

انگلیسی ها به مناسبت 70 سال سلطنت ملکه الیزابت درخت می کارند

در سراسر جهان موارد ویروس کرونا از 61.56 میلیون نفر عبور کرده است که تعداد کشته ها 1.442309 نفر است

خطر شدید آتش سوزی برای استرالیا زیرا دمای هوا رکورد می زند

  • مناطقی از استرالیا ، از جمله سیدنی ، گرمترین شب نوامبر را به ثبت رساندند و درجه حرارت ممکن است در روز یکشنبه بالا بماند ، مقامات را وادار به صدور ممنوعیت کامل آتش سوزی کرد.
  • سیدنی CBD روز شنبه از 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) عبور کرد ، در حالی که مناطق غرب جنوبی نیو ساوت ، استرالیای جنوبی و شمال ویکتوریا حتی در دمای بالاتر از 45 درجه نیز پختند.
  • استرالیا تابستانهای گرمتر و طولانی تری را تجربه می کند که به دلیل آتش سوزی بوته های طولانی مدت و شدید که باعث سوختن تقریباً 12 میلیون هکتار (30 میلیون هکتار) ، کشته شدن 33 نفر و تخمین زده شده یک میلیارد حیوان شد ، توسط نخست وزیر اسکات موریسون “تابستان سیاه” لقب گرفت.