اپل واچ اولترا: اپل احتمالا در سال 2025 اپل واچ اولترا را با نمایشگر MicroLED عرضه خواهد کرد.

طبق گزارش ها، اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو ال ای دی احتمالا در سال 2025 عرضه خواهد شد. پیش از این، گزارش هایی مبنی بر آماده شدن اپل برای استفاده از نمایشگرهای microLED ارتقا یافته برای اپل واچ از سال آینده منتشر شده بود. با این حال، گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که انتظار می‌رود اپل اپل واچ را با فناوری نمایشگر microLED پیش از نیمه دوم سال 2025 عرضه کند.

اپل واچ

اپل در حال حاضر از فناوری OLED برای نمایشگر اپل واچ خود استفاده می کند. طبق گزارشات، نمایشگر MicroLED به ارائه کنتراست رنگ و وضوح بالا معروف است. گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که به غیر از آیفون، انتظار می‌رود اپل نیز در آینده نزدیک به میکرو LED از OLED روی بیاورد. اپل واچ یک گجت محبوب بوده است. طبق یک گزارش، نزدیک به 80 درصد از کاربران ساعت هوشمند که آیفون دارند، اپل واچ دارند.

بر اساس گزارش Counterpoint Research، کاربران گوگل پیکسل با 71 درصد از کاربران گوشی هوشمند پیکسل که دارای ساعت هوشمند هستند، در رتبه دوم قرار دارند.

طبق گزارشی جداگانه، سامسونگ همچنین قصد دارد از نمایشگرهای microLED از OLED استفاده کند. گزارش Counterpoint Research نشان می دهد که در میان کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ که دارای ساعت هوشمند هستند، تنها 40 درصد از ساعت های گلکسی سامسونگ استفاده می کنند.

طبق گزارش Counterpoint Research، در حالی که اپل در سه ماهه چهارم 2022 حدود یک اپل واچ به ازای هر سه آیفون فروخت، سامسونگ به ازای هر 10 گوشی هوشمند گلکسی در ایالات متحده تنها یک ساعت گلکسی فروخت.

سوالات متداول

Q1. حداقل قیمت اپل واچ چقدر است؟

A1. طبق داده‌های 20 آوریل، قیمت اپل واچ از 21625 روپیه شروع می‌شود.

Q2. آیا اپل واچ من به سیم کارت نیاز دارد؟

A2. خیر، اپل واچ نیازی به سیم کارت ندارد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.