اونی موکوندان بازیگر مالایایی پس از ملاقات با نخست وزیر مودی: “بهترین 45 دقیقه زندگی من”

اونی موکوندان، هنرپیشه مالایالام، از سال‌های نوجوانی آرزوی دیدار با نخست‌وزیر نارندرا مودی و گفتگو با او را در گجراتی داشت. هنگامی که او فرصت ملاقات حضوری با او را پیدا کرد، آن هم به مدت 45 دقیقه، دوشنبه شب در کوچی، شادی بازیگر “مالیکاپورام” حد و مرزی نداشت و گفت که هنوز از هیجان خارج نشده است.

موکوندان 35 ساله در یک پست آخر شب در فیس بوک گفت این “پر انرژی ترین پست” از دسته رسانه های اجتماعی او است.

این بازیگر که بیش از 20 سال در گجرات زندگی کرده بود، با تشکر از مودی برای ملاقات، به یاد آورد که او را از 14 سالگی دیده بود. Unni Mukundan در احمدآباد بزرگ شد.

“این پر انرژی ترین پست از این حساب است! متشکرم آقا، از اینکه شما را در سن 14 سالگی دیدم و اکنون بالاخره با شما ملاقات کردم، هنوز بهبودی ندارم! “Kem cho Bhaila” شما روی صحنه به معنای واقعی کلمه مرا تکان داد. این یک آرزوی بزرگ بود که باید با شما در گجراتی ملاقات کنم و با شما صحبت کنم! او در این پست گفت

او گفت: “45 دقیقه از وقت شما، بهترین 45 دقیقه زندگی من است! هرگز کلمه ای را که به من گفتید فراموش نمی کنم… هر توصیه ای عملی و اجرا می شود.”

او همچنین هیجان خود را پنهان نکرد وقتی که نخست وزیر عصر دوشنبه در برنامه ‘یووام’ در کوچی به زبان گجراتی “Kem cho Bhaila” روی صحنه به او سلام کرد.

“Kem cho Bhaila” شما روی صحنه به معنای واقعی کلمه مرا تکان داد! این یک رویای بزرگ بود که باید با شما ملاقات می کردم و با شما به زبان گجراتی صحبت می کردم! تمام شد و چه روشی بود! 45 دقیقه از وقت شما، بهترین 45 دقیقه زندگی من!” موکوندان گفت. این بازیگر همچنین گفت که هرگز سخنی را که نخست وزیر به او گفته بود فراموش نمی کند و هر توصیه ای از او عملی و اجرا می شود.

Unni Mukundan همچنین تصاویری از ملاقات خود با نخست وزیر را همراه با پست FB به اشتراک گذاشت.

نخست وزیر مودی در یک سفر دو روزه به کرالا است که در آنجا تعدادی از پروژه های توسعه ای را راه اندازی خواهد کرد. او امروز اولین قطار سریع السیر Vande Bharat کرالا را در ایستگاه مرکزی Thiruvananthapuram پیاده کرد. قطار Vande Bharat 11 منطقه به نام های Thiruvananthapuram، Kollam، Kottayam، Ernakulam، Thrissur، Palakkad، Pathanamthitta، Malappuram، Kozhikode، Kannur و Kasargod را پوشش خواهد داد.

نخست وزیر همچنین سنگ بنا را گذاشته و پروژه های مختلفی به ارزش بیش از 3200 کرور روپیه را افتتاح خواهد کرد.

نخست وزیر همچنین پروژه متروی آبی کوچی را افتتاح کرد، پروژه ای از نوع خود که 10 جزیره را در اطراف کوچی از طریق قایق های هیبریدی برقی با باتری کار می کند تا ارتباط بی وقفه با شهر برقرار کند.