اوبونتو پرو: شرکت ها از قابلیت اطمینان و به روز رسانی های امنیتی طولانی مدت در اوبونتو پرو بهره می برند

یک سیستم عامل ستون فقرات هر کامپیوتری است. این رابط اصلی است که میلیون ها کارگر هر روز از آن استفاده می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که وقتی یک سیستم عامل امن، سریع و کاربرپسند باشد، بهره وری به شدت افزایش می یابد. اوبونتو، یکی از بهترین جایگزین‌های ویندوز یا مک، رایگان و منبع باز است، به این معنی که هر کسی می‌تواند برای همیشه و به صورت رایگان از آن استفاده کند. اوبونتو که در سال 2004 توسط شرکت Canonical مستقر در انگلستان راه اندازی شد، در طول سال ها تکامل یافته است و امروزه یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها در جهان است. در نتیجه تاثیر گسترده اوبونتو و محبوبیت روزافزون در بین شرکت ها، Canonical اکنون Ubuntu Pro را معرفی می کند.

اوبونتو پرو چیست و چه تفاوتی با اوبونتو دارد؟

Ubuntu Pro جامع ترین اشتراک موجود برای امنیت نرم افزار منبع باز است. این یک اشتراک امنیتی و نگهداری است که پوشش امنیتی 10 ساله عالی را ارائه می دهد. این پوشش نه تنها به سیستم عامل بلکه به بیش از 23000 برنامه کاربردی مانند Ansible، Apache Tomcat، Apache Zookeeper، Docker، Drupal، Nagios، Node.js، phpMyAdmin، Puppet، PowerDNS، Python 2، Redis، Rust، WordPress نیز می رسد. ، و خیلی های دیگر.

این بدان معناست که کاربران با Ubuntu Pro پوشش امنیتی کاملی را دریافت می کنند. Ubuntu Pro به صورت رایگان برای کاربران شخصی و مشاغل کوچک در دسترس است و اشتراک های پولی را برای شرکت های بزرگتر ارائه می دهد. در نهایت، اوبونتو پرو مزایای امنیتی و انطباق بی نظیری را برای کاربران منبع باز ارائه می دهد.

بیایید نگاهی به مزایای دریافت اشتراک اوبونتو پرو بیندازیم:

  • کاهش زمان توقف و کارهای تصادفی
    سرویس Livepatch با Ubuntu Pro به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های هسته را بدون راه‌اندازی مجدد سرور خود نصب کنند. با اعمال وصله‌های هسته زنده برای آسیب‌پذیری‌های هسته بالا و حیاتی، می‌توان ارتقاها را در هر زمان دلخواه برنامه‌ریزی کرد، جایی که زمان‌های خرابی به راحتی قابل برنامه‌ریزی است.
  • با پشتیبانی گسترده کمک بیشتری دریافت کنید
    با Ubuntu Pro، کاربران تا 10 سال از به روز رسانی های امنیتی و نگهداری جامع بهره مند می شوند. با پشتیبانی از 23000 بسته گنجانده شده، سیستم‌های Ubuntu Pro برای مدت طولانی‌تری امن باقی می‌مانند و به‌روزرسانی‌های امنیتی به موقع را برای مدت زمان دریافت می‌کنند.
  • با اوبونتو پرو سازگار باشید
    با Ubuntu Pro، مشاغل کوچک و متخصصان می توانند با استفاده از ابزارهای مختلف مورد نیاز برای مدیریت انطباق، سازگار باقی بمانند. راهنمای امنیت اوبونتو (USG) بهترین استانداردهای سخت‌سازی و انطباق مانند معیار CIS و پروفایل‌های DISA-STIG را ارائه می‌کند. کاربران Ubuntu Pro می‌توانند به بسته‌های رمزنگاری دارای گواهی FIPS دسترسی داشته باشند که برای همه آژانس‌های دولت فدرال و همچنین سازمان‌هایی که تحت رژیم‌های انطباق کار می‌کنند، دسترسی داشته باشند. مانند FedRAMP، HIPAA، و PCI-DSS.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اوبونتو پرو، وایت پیپر را بخوانید و دانلود کنید.
https://ubuntu.com/engage/ensure-security-and-uptime-when-patching-linux-vulnerabilities?utm_medium=email&utm_campaign=7014K000000QHyUQAW

ETRise روز MSME 2022 مگا همایش با رهبران صنعت. الان ببین.