انواع مرد عنکبوتی: «مرد عنکبوتی: در سراسر آیه عنکبوتی» دارای بیش از 56 مرد عنکبوتی در یک فیلم است. این همه چیزی است که باید بدانید

«Spider-Man: Across the Spider-Verse» انواع مختلفی از مرد عنکبوتی را معرفی می کند و آن را تبدیل به فیلمی با بیشترین مرد عنکبوتی تا به امروز کرده است. این فیلم بر اساس موفقیت «مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی» ساخته شده است که چند وجهی متنوع از نسخه‌های مرد عنکبوتی را معرفی کرد. یک هشدار خفیف و شیرین، اگر هنوز فیلم را تماشا نکرده اید، ادامه ندهید.

در «Across The Spider-Verse»، داستان همچنان ادامه دارد که مرد عنکبوتی جدید، مایلز مورالس، جایگاه خود را در Spider-Verse کشف می‌کند و حتی گونه‌های بیشتری به این ترکیب می‌پیوندند.

عاقبت رابطه بین مایلز و انواع مختلف مرد عنکبوتی چند وجهی را پیچیده می کند. مایلز می خواهد برای نجات پدرش به زمین 1610 بازگردد، اما مردان عنکبوتی دیگر از عواقب تغییر این “رویداد متعارف” می ترسند. این درگیری منجر به یک سکانس فرار هیجان‌انگیز می‌شود و تخم‌مرغ‌های عید پاک و کامئوهای متعددی را در حالی که انجمن عنکبوتی تلاش می‌کند تا مایلز را دستگیر کند، به نمایش می‌گذارد.

فهرست مردان عنکبوتی که در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند

مایلز مورالس
گوئن استیسی
جسیکا درو
میگل اوهارا
پیتر بنجامین پارکر
میدی پارکر
هوبارت “هبی” براون
پاویتر پرابهاکار
عنکبوت آهنی
مرد عنکبوتی برتر
مانگا مرد عنکبوتی
لیدی عنکبوت
عنکبوت آهنی
پلیس عنکبوتی
کیف-من
مرد عنکبوتی گرگینه
میمون عنکبوتی
اسکارلت عنکبوت
عنکبوت درمانگر
بیوه اسب عنکبوتی
گربه عنکبوتی
اسپایدر رکس
مترو مرد عنکبوتی

علاوه بر این، اجمالی از گونه های مرد عنکبوتی از بازی های پلی استیشن 4 سونی مانند پیتر پارکر و مایلز مورالس وجود دارد. این فیلم همچنین دارای کت و شلوارهای نمادین مانند لباس سیاه مرد عنکبوتی، لباس ترون “بیگ تایم” و لباس مرد عنکبوتی زره ​​پوش است.

طرفداران می توانند انتظار یک بازیگر هیجان انگیز و متنوع از مرد عنکبوتی را در «مرد عنکبوتی: در سراسر آیه عنکبوتی» داشته باشند.

سوالات متداول

Q1. مرد عنکبوتی اولین بار چه زمانی در کمیک های مارول ظاهر شد؟
A1. ورود مرد عنکبوتی به کامیکس مارول به اوت 1962 برمی گردد.

Q2. Spider-Man: Across the Spider-Verse چه زمانی منتشر می شود؟
A2. در 1 ژوئن منتشر شده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.