انجمن کارفرمایان کارناتاکا خواستار اقدامی سختگیرانه برای پایان دادن به هیاهوی تویوتا کیرلوسکار در بیدادی است

بنگالورو: انجمن کارفرمایان کارناتاکا با ارسال نامه ای به دولت ایالت خواستار برخورد شدید با کارکنانی شده است که به تظاهرات در خارج از مرکز تولید موتور تویوتا کرلوسکار (TKM) در بیدادی ، 40 کیلومتری بنگالورو متوسل شده اند.

رئیس انجمن BC Prabhakar در نامه ای به دبیر ارشد TM Vijay Bhaskar نگرانی هایی را در مورد احتمال گسترش اعتصاب به سایر صنایع نیز ابراز داشته است. در این نامه آمده است: “ما از شما می خواهیم فوراً اقدامات لازم را برای اعلام وضعیت منع رفت و آمد در اطراف محلات TKM ، بیدادی انجام دهید و اقدامات سختگیرانه از جمله دستگیری افراد مزاحم را انجام داده و همچنین از ورود آنها به منطقه بیدادی منع كنید.”

تا زمانی که اقدامات به موقع انجام نشود ، احتمال گسترش چنین اعمال ناعادلانه کارمندان به سایر صنایع وجود دارد. این انجمن اعلام کرد که اعتراضات در این مرکز به هفته سوم رسیده است ، این به طور دائمی به جو سرمایه گذاری در کارناتاکا آسیب می رساند.

در حالی که این شرکت برای دومین بار قفل اعلام کرده است ، برخی از کارمندان به اعتراض خود ادامه داده اند. خواسته آنها برداشتن تعلیق 40 کارمند و رسیدگی به برخی شکایات کارمندان است. با این حال مدیریت گفت که اگر تعهدی بدهند که به فعالیت های ضد شرکتی نپردازند و هدف تولید را برآورده نکنند ، این اجازه را به کار آنها می دهد.

پرابهار گفت اعتصاب و توقف در حال ارسال سیگنال اشتباهی به سرمایه گذاران است به ویژه هنگامی که چندین شرکت بنگالورو را به عنوان مقصد احتمالی در زمینه احساسات ضدچینی می بینند. کارناتاکا اخیراً چندین سیاست و قانون مناسب صنعت را معرفی کرده است. وی به ET گفت اگر اعتصاب به تویوتا ادامه یابد همه اینها بی فایده خواهد بود.

در این نامه ، KEA رئیس اتحادیه کارمندان TKM را به بسیج روزانه 500-600 کارگر و سخنرانی های تحقیرآمیز متهم کرده است. در این نامه آمده است: “ملاحظه می شود كه رئیس جمهور از سایر كارگران كارخانه می خواهد تا از اقدامات غیرقانونی حمایت كنند و این كاملاً روابط صنعتی را در كل منطقه متضرر خواهد كرد.”