انتشار OTT: Citadel، Pathu Thala یا U-Turn: کدام نسخه OTT را این آخر هفته تماشا خواهید کرد؟

ماه تابستانی آوریل 2023 به پایان می رسد و ما سه نسخه OTT داغ برای آخر هفته گذشته برای تماشای پلتفرم های پخش عمده مانند Netflix، Amazon Prime Video و ZEE5 داریم.

در اینجا نگاهی به سه نسخه مهم OTT در هفته آخر آوریل 2023 داریم. تاریخ ها را ذخیره کنید!

Citadel on Amazon Prime Video (مجموعه وب – انگلیسی)

مجموعه وب انگلیسی پر حرف و حدیث که توسط پریانکا چوپرا جوناس در بالا مطرح شده است، در روز جمعه، 28 آوریل 2023، با دو قسمت اول در پرایم ویدیو پخش خواهد شد. Citadel فقط یک سریال جاسوسی نیست، بلکه یک تریلر جاسوسی علمی تخیلی است و وعده می دهد که یک ساعت هیجان انگیز باشد. در سیتادل پریانکا چوپرا جوناس، ریچارد مدن و استنلی توچی در نقش های اصلی بازی می کنند. پریانکا و ریچارد نقش جاسوسان شبکه سیتادل را بازی می کنند که حافظه آنها پاک می شود و آنها باید زندگی را از نو شروع کنند. Citadel اولین نمایش آسیایی خود را در یک سالن سینمای IMAX در هند برگزار کرد. در نسخه هندی این سریال بازیگرانی چون وارون داوان و سامانتا روث پرابهو حضور خواهند داشت.

Pathu Thala در Amazon Prime Video (فیلم – تامیل)

فیلم Pathu Thala در تاریخ 30 مارس 2023 در سینماها اکران شد و اکنون در OTT پخش خواهد شد. حماسه گانگستری Silambarasan TR را بازی می کند و اکنون در آمازون پرایم ویدیو در روز پنجشنبه، 27 آوریل 2023 نمایش داده می شود.

U-Turn (فیلم – هندی)

U-Turn در برنامه ZEE5 در روز جمعه، 28 آوریل 2023 منتشر خواهد شد. فیلم ترسناک فراطبیعی توسط اکتا کاپور بازیگرانی چون Alaya F، Priyanshu Painyuli، Aashim Gulati، Rajesh Sharma، Manu Rishi Chadha، Shreedhar Dubey، Apoorva Suman و Tariq Mir است. U-Turn بازسازی فیلم کانادایی 2016 است که به همین نام بود.

آخر این هفته چه خواهید دید؟ انتخاب خود را انتخاب کنید، یا هر سه را تماشا کنید!

سوالات متداول

Q1: نام نمایش پریانکا چوپرا در آمازون چیست؟
پریانکا چوپرا جوناس در سریال اصلی استودیو آمازون به نام سیتادل بازی می کند.

Q2: بازیگران پاتو تالا چه هستند؟
سیلامباراسان، گاوتام کارتیک و پریا باوانی شانکار در فیلم Pathu Thala بازی می کنند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.