انتخابات کارناتاکا: نقض امنیتی در نمایش جاده ای نخست وزیر نارندرا مودی در میسورو مشاهده شد

روز یکشنبه در جریان نمایش جاده ای وی در میسورو، کارناتاکا، یک تلفن همراه به سمت خودروی نخست وزیر نارندرا مودی پرتاب شد. مودی در حال برگزاری یک نمایش بزرگ جاده ای بود تا به کمپین BJP برای انتخابات مجلس در کارناتاکا کمک کند.

تعداد زیادی از مردم و هواداران BJP در دو طرف جاده برای استقبال از نخست وزیر تجمع کرده بودند. پلیس به PTI گفت که تلفن توسط یک زن کارگر BJP که هیچ “نیت بدی” نداشت از “هیجان” پرتاب شد.

تلفنی که پس از پرتاب شدن به سمت خودرو بر روی کاپوت خودرو فرود آمد، مورد توجه نخست وزیر قرار نگرفت و او در مورد شیء به کاراگاه های گروه حفاظت ویژه (SPG) که او را همراهی می کردند اشاره کرد.

الوک کومار، مدیر کل پلیس (قانون و نظم) افزود: “نخست وزیر تحت حمایت SPG بود. خانم (که تلفنش روی خودروی نخست وزیر افتاد) یک کارگر BJP بود. افراد SPG بعداً آن را به او پس دادند.” به PTI گفت.

در اینجا ویدیوی نقض امنیتی در نمایش جاده ای نخست وزیر مودی را مشاهده می کنید.

وی افزود: “در هیجان (رویداد) پرتاب شد و او قصد (سوء) نداشت، اما ما در تلاش هستیم تا این خانم را ردیابی کنیم، زیرا تلفن توسط ماموران SPG به او تحویل داده شده است.” مودی، در کنار پرتاپ سیمها، نماینده میسورو-کوداگو و وزرای سابق KS Eshwarappa و SA Ramadas، برای مردمی که تعداد زیادی در دو طرف جاده ها جمع شده بودند دست تکان می داد.(ورودی های PTI)