النصر: الهلال مقابل النصر: پخش زنده، نحوه تماشای لیگ حرفه ای عربستان توسط کریستیانو رونالدو

از آنجایی که لیگ حرفه ای عربستان این هفته با کریستیانو رونالدو به زمین بازمی گردد، هواداران دوباره منتظر این کراس اوور هستند! سه شنبه شب تیم های الهلال و النصر رودی گارسیا در ورزشگاه بین المللی ملک فهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تقابل الهلال و النصر یک بازی قابل توجه است که خطرات زیادی برای هر دو تیم وجود دارد. آنها با بازیکنان مستعد خود قصد دارند خود را در زمین ثابت کنند. ورزشگاه بین المللی ملک فهد محل رویارویی هیجان انگیز این دو طرف خواهد بود.

الهلال مقابل النصر: تاریخ، زمان شروع

بازی آتی لیگ برتر عربستان بین الهلال و النصر قرار است در 19 آوریل برگزار شود. بازی از ساعت 12:30 صبح به وقت تهران آغاز خواهد شد. برای کسانی که در ایالات متحده و بریتانیا هستند، مسابقه الهلال و النصر به ترتیب در ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی و 8 بعد از ظهر به وقت محلی در 18 آوریل 2023 آغاز می شود.

زمان و تاریخ: 19 آوریل، 12:30 صبح IST | 18 آوریل، ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی، ساعت 8 بعد از ظهر BST

محل برگزاری: ورزشگاه بین المللی ملک فهد

الهلال در مقابل النصر: نحوه پخش زنده

مسابقه لیگ حرفه ای عربستان بین الهلال و النصر در زمان های برنامه ریزی شده برای پخش از Sony Liv و Shahid-MBC در دسترس خواهد بود.

برای کسانی که در ایالات متحده هستند، در ESPN+ و Shahid-MBC در دسترس خواهد بود. در همین حال، طرفداران بریتانیایی نیز می توانند با Shahid-MBC کوک کنند.

هند: Sony LIV، Shahid-MBC
انگلستان: Shahid-MBC
ایالات متحده: ESPN+، Shahid-MBC

سوالات متداول

کریستیانو رونالدو چه زمانی به النصر پیوست؟
30 دسامبر 2022

چه کسی قهرمان لیگ حرفه ای عربستان در فصل 22-2021 شد؟
الهلال

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.