اعلام جستجوی مرکزی زنده برزیل راهنما | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

دوشنبه 6 فوریه 2023

Leia em Português

ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم Search Central Live به برزیل می آید! به دنبال رویدادهای موفقیت آمیز سال گذشته، ما به ماموریت خود برای کمک به شما در بهبود عملکرد سایت خود در جستجوی Google ادامه می دهیم.

لوگوی Central Live Brazil را جستجو کنید

ما در حال سازماندهی سه رویداد در برزیل هستیم، از سائوپائولو در 9 مارس، سپس برازیلیا در 14 مارس، و با بلو هوریزونته در 16 مارس به پایان می‌رسانیم.

در حالی که بسیاری از سخنرانان ما از Google برزیل خواهند بود، ما همچنین مشتاقیم تا مهندسان و مدیرانی را از تیم‌های جهانی جستجو و اخبار Google، مانند ریچارد گینگراس (معاون، Google News)، دنی سالیوان (ارتباط جستجو) و جان مولر دعوت کنیم. (سرپرست تیم Search Relations). هر رویداد برنامه کمی متفاوت خواهد داشت، اما در اینجا چند نکته برجسته وجود دارد:

  • سئو و کنسول جستجو: بهترین روش ها برای موفقیت در جستجوی گوگل چیست؟
  • Google News در برزیل: چگونه با سایت های خبری همکاری می کنیم تا به پیشرفت آنها کمک کنیم؟
  • توسعه جستجوی گوگل در برزیل: روی چه چیزی به صورت محلی کار می کنیم؟

اگر موضوعات بالا برای شما جالب به نظر می رسد، چه از علاقه مندان به سئو، صاحب وب سایت یا ناشر باشید، فرصت شرکت در آن را از دست ندهید. و جدا از ارائه‌ها، زمان زیادی برای گپ زدن با تیم‌های جستجو و اخبار Google و ملاقات با افراد جدید در زندگی واقعی خواهید داشت. رویدادها ضبط یا پخش زنده نمی شوند، به همین دلیل است که ما آن را زنده می نامیم!

متأسفانه ما نمی توانیم همه را بپذیریم. ما دعوت‌نامه‌ها را در 27 فوریه برای شرکت‌کنندگان پذیرفته شده ارسال می‌کنیم، برای ورود به رویداد به آن ایمیل نیاز دارید. هر یک از رویدادها وب سایت خود را دارد. شهری که برای شما مناسب است را انتخاب کنید و برای درخواست دعوت نامه ثبت نام کنید (همه رویدادها صبح برگزار می شود):

ما مشتاقانه منتظر ملاقات حضوری و گپ زدن در مورد جستجوی Google و اخبار هستیم.