اعتراض کشتی گیران: تا کنون هیچ FIR علیه رئیس WFI تشکیل نشده است: ساکشی مالک با اعتراض کشتی گیران در Jantar Mantar شکسته شد

پس از سه ماه انتظار، کشتی گیران ستاره روز یکشنبه مجددا اعتراض خود را علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) آغاز کردند و گفتند که پس از ادعای عدم اقدام در این زمینه دست به اقدام زدند و گفتند که FIR علیه رئیس WFI ثبت نشده است.

ساکشی مالیک کشتی گیر آس هند در حالی که در حال تعامل با رسانه ها بود در حالی که کشتی گیران در Jantar Mantar اعتراض می کردند از کار افتاد.

کشتی گیران برتر وینش فوگات، ساکشی مالیک و باجرانگ پونیا اعتراض خود را علیه فدراسیون کشتی هند (WFI) در Jantar Mantar در دهلی نو از سر گرفتند.

“ما می خواستیم یک FIR آزار جنسی علیه بریج بوشان شاران سینگ تشکیل دهیم. دو روز پیش شکایتی را دریافت کردیم اما FIR هنوز ثبت نشده است. 7 کشتی گیر زن وجود دارند که یکی از آنها خردسال است. ما می خواهیم تحقیقات انجام شود. سریع اتفاق بیفتد، موضوع حساسی است، ما را دروغگو می اندازند که طاقت آن را نداریم، الان دو ماه و نیم است که منتظریم، اما کسی گوش نمی دهد، مردم می گویند ما زور زده ایم، به همین دلیل اعتراض می کنیم. ساکشی مالک در Jantar Mantar به رسانه ها گفت: ما فقط در CWG 2022 مدال گرفتیم.

کشتی گیران برتر هند از جمله باجرانگ پونیا، وینش فوگات، راوی داهیا و ساکشی مالک در ژانویه امسال در جانتار مانتار تحصن کردند و خواستار برکناری بریج بوشان از دفتر مرکزی و انحلال فدراسیون کشتی هند شدند. آنها جسد و رئیس آن را به آزار و اذیت جنسی و بدرفتاری با کشتی گیران متهم کرده بودند.

“شنیده می شود کار ما تمام شده است، به همین دلیل اعتراض می کنیم. دو ماه و نیم است که دولت هیچ اقدامی نکرده است. ما نمی توانیم نام یک خردسال را فاش کنیم وگرنه نام و شغل او خراب می شود.” او افزود.

گراپلرها در ژانویه امسال علیه فدراسیون کشتی هند (WFI) اعتراض کردند. به دنبال این اعتراض، در ژانویه، وزارت امور جوانان و ورزش اتحادیه تشکیل یک «کمیته نظارت» را برای بررسی اتهامات مطرح شده علیه فدراسیون کشتی هند (WFI) و رئیس آن بریج بوشان شاران سینگ و سایر مربیان اعلام کرد. این کمیته وظیفه ارائه گزارشی در مورد این موضوع به وزارتخانه را داشت. مری کوم، دارنده مدال المپیک، ریاست کمیته نظارت را بر عهده دارد. یوگشوار دات کشتی گیر سابق، تروپتی مورگوند شاتل سابق، رادیکا سریمن عضو SAI، راجش راجاگوپالان، مدیر عامل سابق طرح سکوی المپیک هدف، و بابیتا فوگات، دارنده مدال طلای CWG، دیگر اعضای کمیته تحت رهبری مری کوم هستند.

اما در اوایل ماه آوریل، پونیا گفته بود که کشتی گیران برای اعتراض به گزارش کمیته نظارتی که برای بررسی این موضوع تعیین شده و ادعاهایی که کشتی گیران برجسته هندی علیه فدراسیون کشتی هند (WFI) و رئیس آن بریبوشان مطرح کرده اند، به دادگاه خواهند رفت. شاران سینگ.

پونیا در گفتگوی اختصاصی با ANI گفت: مقاله ای را خواندم که در آن یکی از اعضای کمیته گفته بود گزارش بدون امضای وی به وزارت ورزش ارائه شده است. عضو در ارائه گزارش دخالتی ندارد و با گزارش مخالف است، چگونه باید به آن اعتماد کنیم؟”

وی افزود: «حتی به ما اطلاع ندادند که این گزارش به وزارتخانه ارائه شده است.

پونیا همچنین گفت که WFI باید اظهاراتی را که کشتی گیران زن در یک عملیات ضربتی داده اند در اختیار یک کانال تلویزیونی خصوصی قرار دهد، اگر احساس می کند بی گناه است و همچنین مردم باید تصمیم بگیرند که چه کسی درست است یا اشتباه.

این کشتی گیر گفت که آنها (کشتی گیران) یک بار دیگر دست به اعتراض خواهند زد و حتی در اسرع وقت به دادگاه عالی خواهند رفت.

پونیا گفت: ما باید به ورزش خود ادامه دهیم، اما اعتراض می کنیم و در اسرع وقت به دادگاه عالی می رویم.