اطلاعیه افترای Urvashi Rautela: بازیگر Urvashi Rautela به دلیل اخبار جعلی اطلاعیه توهین به روزنامه نگار ارائه می دهد.

بازیگر Urvashi Rautela اعلام کرد که به دلیل انتشار اطلاعات نادرست در مورد او در سایت میکروبلاگینگ توییتر، یک اخطار تهمت قانونی به یک روزنامه نگار ارائه کرده است. او مدعی شد که عمیر سندهو، روزنامه‌نگار، توئیتی جعلی درباره این بازیگر منتشر کرد و اظهار داشت که از آنجایی که او «سخنگوی رسمی» او نیست، ادعاهایش ماهیت افتراآمیز دارد.

او این توییت جعلی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و گفت که خانواده اش را از اتهامات او ناراحت کرده است.

این بازیگر در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: “اخطار حقوقی هتک حرمت توسط تیم حقوقی من ابلاغ شده است. قطعاً توسط روزنامه نگار بدحجابی مانند شما به خاطر توییت های جعلی/مضحک شما ناراضی هستم. شما سخنگوی رسمی من نیستید. و بله شما یک روزنامه نگار بسیار نابالغ هستید. که باعث شد من و خانواده ام به شدت ناراحت شویم. #عشق #UrvashiRautela #UR1.”

او همچنین تصویری از توییت عمیر را به اشتراک گذاشت که گفته بود جعلی است. در این توئیت ادعا شده بود که بازیگر آخیل آکیننی، پسر ناگارجونا، هنگام فیلمبرداری آهنگی از فیلم آینده او «مأمور در اروپا»، اورواشی را مورد آزار و اذیت قرار داده است. عمیر همچنین اشاره کرد که بازیگر به او گفته که آخیل “نابالغ” است و او با او احساس ناراحتی می کند.

دنبال کنندگان و طرفداران او به ادعاهای او پاسخ دادند و به او اطمینان دادند که همه چیز به زودی درست خواهد شد.

یکی از طرفداران نوشت: “نگران نباشید @urvashirautela خانم همه ارواشیان با شما هستند ما همیشه از شما حمایت خواهیم کرد و همیشه در کنار شما خواهیم بود.” یکی دیگر اضافه کرد: “@urvashirautela مام، همه ما #اورواشیان می دانیم که تو دختر بسیار متواضع و مهربانی هستی، اما این اخبار غیرقانونی جعلی توسط افراد متنفر ساخته شده اند، نگران نباش مامان ما همیشه از تو حمایت می کنیم @urvashirautela #agent #agentonapril28th.”

روزنامه نگار مورد سوال، عمیر سندو، در خارج از کویت مستقر است و هنوز به این ادعاها پاسخی نداده است. اوروشی در پست اینستاگرامی خود همچنین او را به دلیل انتشار مطالب دروغ “ناراضی” و “بی حیایی” خواند.

Urvashi Rautela قرار است با اکران جدید خود Waltair Veerayya اولین حضور خود را در فیلم های تلوگو انجام دهد و همچنین در حال حاضر مشغول کار بر روی دو فیلم تلوگو دیگر از جمله رز سیاه است.

ملکه زیبایی سابق اولین حضور خود در بالیوود را با فیلم “Singh Saab The Great” (2013) انجام داد که در آن در مقابل سانی دیول بازی کرد. Urvashi در تعدادی از موزیک ویدیوها از جمله آلبوم ویدیویی بین المللی Yo Yo Honey Singh در اکتبر 2014 ظاهر شده است.

ماه گذشته، اورواشی با خواننده Jalebi Baby، Jason Derulo که برای کار به هند آمده بود، دیده شد. گفته می شود که او و جیسون در حال کار بر روی موزیک ویدیویی به نام سونیه هستند که قرار است به زودی منتشر شود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.