اطلاعات ارسال و بازگشت در نتایج جستجوی وب Google | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

دوشنبه 17 آوریل 2023

Google Search اکنون نمایش گسترده‌ای از اطلاعات ارسال و بازگشت را در نتایج متنی جستجوی Google برای سایت‌های تاجر نشان می‌دهد. ما همچنین نظارت و اصلاح داده‌های ساختاریافته مورد نیاز برای فعال کردن این نمایش را با استفاده از گزارش‌ها و ابزارهای خرید کنسول جستجو آسان‌تر می‌کنیم.

هنگام خرید، مردم می خواهند از قیمت کل محصولاتی که خریداری می کنند، از جمله قیمت حمل و نقل مطلع شوند. سرعت حمل و نقل، هزینه، و سیاست بازگشت از عوامل اصلی مورد توجه خریداران هنگام خرید آنلاین محصولات است. اغلب، مصرف کنندگان خرید را تکمیل نمی کنند زیرا هزینه حمل و نقل بسیار بالا است، سرعت حمل و نقل به اندازه کافی سریع نیست، یا اطلاعات بازگشت روشن نیست. بنابراین، نمایش اطلاعات حمل و نقل و بازگشت به وضوح از قبل برای موفقیت فروش آنلاین شما بسیار مهم است.


جستجوی Google از قبل می‌تواند قیمت محصول را نمایش دهد، اکنون محصولات شما به زودی واجد شرایط نمایش اطلاعات حمل و نقل و بازگشت در جستجوی Google در ایالات متحده و در کشورهای بیشتری خواهند بود.

نمونه نتایج وب چند محصولی و تک محصولی

چگونه اطلاعات حمل و نقل و بازگشت را به گوگل ارائه دهیم؟

برای نشان دادن اطلاعات ارسال و بازگشت در نتایج جستجوی محصول، اطلاعات را با استفاده از نشانه گذاری داده های ساختاریافته مشابه با نحوه علامت گذاری محصولات خود اضافه کنید. اگر قبلاً اطلاعات محصول خود را در Merchant Center به Google ارسال کرده‌اید، Google از اطلاعات ارسال و برگرداندن شما از Merchant Center به همین روش استفاده می‌کند.

از کنسول جستجو برای نظارت و اصلاح اطلاعات حمل و نقل و بازگشت خود استفاده کنید

در نهایت، کنسول جستجو درک زمانی که محصولات شما این اطلاعات را از دست داده اند را آسان تر می کند. اگر محصولات شما اطلاعات حمل و نقل و بازگشت ندارند یا اطلاعات حمل و نقل و بازگشت به اشتباه اضافه شده است، در گزارش فهرست‌های بازرگان و از طریق اعلان‌های ایمیل هشدارهایی دریافت خواهید کرد.

نماگرفت گزارش فهرست‌های تاجر از کنسول جستجو

ما امیدواریم که این موارد اضافه شده به هنگام نظارت و اصلاح عملکرد شما در جستجو کمک بیشتری کند. اگر سؤال یا ابهامی دارید، لطفاً از طریق انجمن مرکزی جستجوی Google یا در اینجا با ما تماس بگیرید توییتر.