اسقف بریگز: اسقف بریگز با نام مستعار مدوسا کیست؟ همه چیز را درباره برنده فصل نهم «خواننده نقابدار» بدانید

اسقف بریگز با نام مستعار ‘مدوزا’ به عنوان برنده فصل 9 The Masked Singer در روز چهارشنبه، 17 مه اعلام شد. اسقف بریگز در The Masked Singer، همانطور که در قالب نمایش الزامی است، به عنوان مدوسا ظاهر شد. او پس از رقابت با ‘Macaw’ در فینال جام را به خانه برد.

در حالی که “Macaw” کسی نیست جز دیوید آرچولتا، نایب قهرمان فصل 7 امریکن آیدل، در اینجا چیزی است که ما از مدوزا می دانیم. با نام مستعار اسقف بریگز.

اسقف بریگز / مدوسا کیست؟

اسقف بریگز با نام سارا گریس مک لافلین در 18 ژوئیه 1992 در لندن به دنیا آمد. این خواننده و ترانه سرا پس از الهام گرفتن از نام شهر والدینش بیشاپبریگز در شرق دانبارتونشایر اسکاتلند، نام هنری اسقف بریگز را برگزید.

اسقف بریگز در نوجوانی در هنگ کنگ زندگی کرد و سپس برای تحصیل در موسسه موسیقیدانان به لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد. اولین تک آهنگ او “Wild Horses” در سال 2015 بود، اما آهنگ “River” او زمانی که در رتبه 3 جدول جایگزین ایالات متحده قرار گرفت، شهرت او را به دست آورد.

این خواننده در سال 2016 برای گروه بریتانیایی Coldplay افتتاح شد و همچنین در برنامه The Tonight Show Starring Jimmy Fallon بازی کرد. شماره «اسب‌های وحشی» در تبلیغات Super Bowl آکورا در سال 2016 گرفته شد.

خواهر اسقف بریگز بر اثر سرطان درگذشت

اسقف بریگز آهنگ های “Hi Water” و “The Art of Survival” را به خواهرش کیت که در سال 2021 در 30 سالگی بر اثر سرطان تخمدان درگذشت، تقدیم کرد. بریگز در ژوئیه 2022 به مجله نایلون گفت و افزود که خواهرش “همیشه با فضای مثبتی در جهان حرکت می کرد”. بریگز ویدئویی از دوران کودکی خواهرش را در اینستاگرام منتشر کرد و با ایموجی هایی که گریه می کرد، گفت: “دلم برات تنگ شده”. به ویدیو اینجا نگاه کنید:

آیا اسقف بریگز ازدواج کرده است؟

این خواننده 30 ساله با لندون جیکوبز ازدواج کرده است و این زوج در آگوست 2022 صاحب اولین فرزند خود شدند.

سوالات متداول

Q1: اسقف بریگز کیست؟
اسقف بریگز خواننده و ترانه سرای بریتانیایی-آمریکایی و برنده خواننده نقابدار 9 است.

Q2: نام واقعی اسقف بریگز چیست؟
سارا گریس مک لافلین.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.