آیا می خواهید کیفیت جذاب تری از ویلچر برقی داشته باشید؟ این را بخوان!

با این حال، همه آنها طراحی اصلی خود را حفظ کرده اند، که شامل دو چرخ بزرگ در عقب و دسته هایی است که می توان آنها را هل داد و هدایت کرد. طرح ویلچر برقی تاشو مونوچیر که امروزه بسیار محبوب است در سال 1933 توسط هری جنینگز اختراع شد که آن را برای یکی از دوستانش طراحی کرد. ویلچر برقی انواع مختلفی دارد که یکی از آنها ویلچر برقی تاشو می باشد.

ویلچر برقی تاشو فوق سبکاین بدان معنا نیست که ویلچر هواپیما فقط در هواپیما استفاده می شود و می تواند در زندگی روزمره نیز استفاده شود. این نوع ویلچرها کوچکتر و سبکتر از ویلچرهای برقی  معمولی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی از راهروهای هواپیما عبور می کنند. اما اگر فردی که مشکلات حرکتی دارد و زیاد سفر می کند، می تواند ویلچر هواپیمای شخصی بخرد. البته هر فردی باید با توجه به نیاز و شرایط جسمانی خود ویلچر خود را انتخاب کند.

بهترین برند ویلچر برقی

آیا فقط برای رفتن از ماشین به دفتر کار یا برای مدت طولانی تری به آن نیاز دارید؟ بنابراین، اگر به دنبال خرید ویلچر برای یکی از اعضای خانواده خود هستید، در نظر داشته باشید که آیا برای جابجایی و حمل آن به کمک نیاز دارید یا خیر. اگر فردی معلولیت جسمی دارد به این معنا نیست که نباید کاری را که دوست دارد انجام دهد و محدود باشد. ویلچر اسپرت ساختاری مشابه ویلچرهای استاندارد دارد، با این تفاوت که زاویه چرخ های بزرگ در پشت ویلچر به سمت داخل صندلی متمایل شده تا راحت تر بچرخد و به کاربر امکان شرکت در ورزش های مختلف مانند تنیس و بسکتبال.

ویلچر برقی در کرج

علاوه بر این، افراد مسن معمولاً توانایی جابجایی ویلچرهای برقی در کرج را ندارند و انتخاب ویلچرهای دستی در صورتی برای آنها مناسب است که شخصی آنها را همیشه جابجا کند.

بدیهی است که اکثر افرادی که از ویلچر استفاده می کنند، افراد مسن هستند، بنابراین در انتخاب ویلچر باید بسیار مراقب باشند.

اما در بین تمام ویلچرهایی که برای سالمندان ساخته می شود، این نوع ویلچر می تواند گزینه مناسبی برای سالمندان باشد زیرا اکثر این افراد قدرت بدنی کافی برای حرکت دادن ویلچر برقی را به تنهایی ندارند و معمولاً شخصی آنها را جابجا می کند.

ویلچر برقی در تهران

موتور این نوع ویلچرهای برقی به گونه ای است که می تواند سرعت های مختلفی را برای فرد فراهم کند و فرد به راحتی می تواند با استفاده از اهرم کنترل سرعت و جهت حرکت را تنظیم کند یا دستگاه را نگه دارد. در این ویلچرها با کمک پد نگهدارنده گردن و کمربندهایی که در نظر گرفته شده بود، امکان نشستن و کنترل افراد مبتلا به سی پی در صندلی تا حد زیادی وجود داشت. این دسته ویلچر به بخش های ورزشی و مسابقه ای تقسیم می شود.

ویلچر برقی بالابر

این نوع ویلچرها دارای دو دسته هستند که یکی برای استفاده در حالت ویلچر و دیگری برای استفاده در حالت برانکارد می باشد. علاوه بر این، از ویلچر برقی برای انتقال بیماران از یک بخش به بخش دیگر در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها استفاده می شود. یکی دیگر از طرح های بسیار خاص ویلچرها، ویلچرهای ساحلی هستند که معمولا از پی وی سی یا لوله های توخالی آلومینیومی ساخته می شوند و معمولا دارای چرخ های بسیار بزرگ هستند تا به راحتی در ساحل جابه جا شوند.

ویلچر برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع

همچنین برای کاهش وزن این ویلچرها معمولاً پشتی صندلی را کوتاهتر می کنند. این نوع ویلچر که بسیار سبک است معمولا در آمبولانس ها و بیمارستان ها برای جابجایی بیماران استفاده می شود. این ویلچرها دارای فریم های فوق سبک و چرخ های کوچکی هستند که به راحتی در صندوق عقب خودرو قرار می گیرند. ویلچر برقی سبک در واقع یک ویلچر برقی مسافرتی است که از موتورهای قدرتمند و در عین حال سبک وزن، باتری لیتیومی (بادوام و سبک وزن) و بدنه آلومینیومی (سبک و زیبا) استفاده می کند.

ویلچر برقی باتری

همانطور که از نام این ویلچر پیداست، برای مواقعی طراحی شده است که فرد نیاز به ایستادن دارد. این ویلچرها که به عنوان صندلی چرخدار کودکان نیز شناخته می شوند، دارای ویژگی های مشابه ویلچرهای استاندارد هستند، اما در اندازه های کوچکتر و مناسب کودکان ساخته می شوند. ویلچرها در ابتدا دارای دو چرخ در عقب و یک چرخ کوچک در جلو بودند و با گذشت زمان این چرخ کوچک به دو چرخ جلویی تبدیل شد که امروزه می بینیم.

ویلچر برقی باطری

باتری ویلچر: دو نوع باتری وجود دارد: خشک و مرطوب. گاهی اوقات مواردی پیش می آید که افراد زیادی تمایل به فروش ویلچر برقی دست دوم خود را دارند. برای سفارش محصول در ساعات اداری تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را با مدیر فروش برسو جهت هماهنگی و ارسال کالا انجام دهید. تمام مدارک لازم را آماده کنید. چرخ های به کار رفته در صندلی از دیگر نکاتی است که در تهیه ویلچر باید به آن توجه کرد. سوالات دیگر…

ویلچر برقی با قیمت

شاید بهتر باشد در مورد کیفیت ویلچرهای میرا توضیحی ندهیم زیرا در بازار خود بی نظیر هستند. فعالیت هایی که با آن انجام می دهند: برخی افراد گهگاه از این دستگاه استفاده می کنند، برخی دیگر در بیشتر ساعات روز با آن هستند. وزن این ویلچرها به میزان قابل توجهی نسبت به سایر ویلچرها کمتر است و در ساخت آنها از مصالح ساختمانی سبک استفاده شده است. این ویلچرها یکی از بهترین انواع ویلچرهای برقی مبله هستند.

ویلچر برقی با کیفیت

ویلچر برقی باتری وقتی نام ویلچر به میان می آید این نوع ویلچرها اولین چیزی است که به ذهن می رسد. ویلچر برقی بچه گانه یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات سایت ما می باشد و شما می توانید با ارتباط با مشاورین فروش ما بهترین و مرغوب ترین ویلچر برقی را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. فروش ویلچر بچه گانه از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام می شود و شما می توانید مدل های مختلف را از طریق راه های ارتباطی مندرج در وب سایت خریداری و خریداری کنید.

باطری ویلچر برقی قیمت

یکی از فروشندگان بزرگ ویلچر برقی آساچیر گفت: آنقدر بازار بدی داریم که ویلچر 250 هزار تومانی 5 میلیون تومان فروخته می شود. این کارخانه در زمان افتتاح 500 کارگر داشت، اما از آن زمان به 25 نفر کاهش یافته است که همه آنها شغل خود را از دست داده اند. چرخ های جلو ویلچر کودکان با قطر 3 اینچ با لاستیک های جامد شروع می شود، اما چرخ های سفارشی حداقل یک مدل جامد 5 اینچی هستند. این نوع ویلچرها مخصوص افراد دارای اضافه وزن طراحی شده اند.

انواع ویلچر برقی با قیمت

استفاده از تشک صندلی مناسب برای افرادی که حساسیت ضعیفی در ناحیه ران دارند برای جلوگیری از زخم فشاری ضروری است. در واقع این فناوری در هدستی به نام Emotiv Headset نصب می شود که کاربری که از ویلچر استفاده می کند آن را روی سر خود قرار می دهد. سری دوم ایبات ها از فناوری پیشرفته تری بهره می برند اما قیمت آن ها نسبت به سری های قبلی کمتر است. در حال حاضر پیشرفته ترین نوع ویلچرها، ویلچرهای دارای کنترل ذهنی هستند.

ویلچر برقی با باتری لیتیومی

در واقع می توان گفت ویلچر Ibot ترکیبی از تمام ویلچرهایی است که در بالا ذکر شد. سری ویلچر برقی مونوچیر 103 Comfort شامل مدل های S، N، W و A می باشد که در بالا به مدل نوع W نگاهی انداخته ایم. چرخ های اضافی در این نوع ویلچر تعبیه شده است که در صورت تمایل کاربر می تواند برای ایستادن ویلچر و بالا و پایین رفتن از پله ها استفاده شود. سی پی کایانگ ویلچرهای مخصوص کودکان را نیز تولید می کند که در دو مدل ویلچر و ویلچر موجود می باشد.این ویلچرها کیفیت خوبی دارند و قیمت مناسبی دارند.