“آیا روزی می توانم به کریکت بپیوندم اگر ……..: نیراج چوپرا قبل از دفاع از عنوان قهرمانی لیگ الماس در دوحه

نیراج چوپرا قهرمان المپیک گفت که اگر قوانین تغییر می‌کرد و به او اجازه می‌داد تا روز پنجشنبه قبل از شروع نیش خود در لیگ الماس برای دفاع از عنوان قهرمانی در دوحه، توپ را به هنگام پرتاب نیزه، به کریکت بپیوندد.

“قانونی وجود دارد که در حین بولینگ فقط می توانید شانه (آرنج) خود را تا حد مجاز خم کنید. اگر قوانین تغییر کنند و آنها تصمیم بگیرند که توپ گیر سریع می تواند توپ را مانند یک نیزه پرتاب کند، احتمالاً یک روز می توانم به کریکت بپیوندم! او به نقل از olympics.com گفت

او همچنین گفت که کریکت یک بازی محبوب در هند است و مهارت پرتاب سریع در هوا طبیعی است زیرا بسیاری از جوانان کریکت بازی می کنند که نیاز به بازوی سریع دارد.

نیراج چوپرا هنگام صحبت با رسانه ها قبل از لیگ الماس دوحه در قطر گفت: «کریکت یک ورزش بسیار محبوب در هند است و ورزشکاران کریکت به بازوی بسیار سریع نیاز دارند. این پرتاب کننده نیزه افزود: بنابراین این مهارت برای اکثر ورزشکاران هندی به طور طبیعی به وجود می آید.

لیگ الماس واندا 2023 از روز جمعه در باشگاه ورزشی قطر در دوحه آغاز می شود. نیراج چوپرا، اولین قهرمان المپیک دو و میدانی هند و اولین هندی که برنده جام الماس شده است، در یکی از معتبرترین رویدادهای دو و میدانی در میان انبوهی از قهرمانان حضور خواهد داشت.

برای اولین بار، چوپرا پس از پرتاب هیجان انگیز 88.44 متری که جام الماس 2022 در زوریخ را به دست آورد، در صحنه عمل دیده می شود. دفاع از عنوان او در دیدار افتتاحیه فصل، گروهی آشنا از رقبا خواهد داشت.

قهرمان جهان و دوحه در سال 2022 با برنده آندرسون پیترز از گرانادا (بهترین فردی: 93.07 متر)، یاکوب وادلیچ دارنده مدال نقره المپیک توکیو از جمهوری چک (PB: 90.88 متر)، جولیان وبر قهرمان اروپا از آلمان (PB: 89.54 متر)، قهرمان اروپا دیدار می کند. و کشورن والکات قهرمان سابق المپیک از ترینیداد و توباگو (PB: 90.16 متر) بزرگترین رقبای چوپرا در این فصل خواهند بود. لیگ الماس معتبرترین مجموعه دوومیدانی است که در بالاترین سطح مسابقات یک روزه مسابقات جهانی دو و میدانی قرار دارد. لیگ الماس 2023 شامل 13 جلسه است که با رویداد دوحه شروع می شود و به فینال لیگ الماس دو روزه در یوجین در 16 تا 17 سپتامبر منتهی می شود.

به غیر از چوپرا، چند قهرمان المپیک و جهان دیگر بخشی از افتتاحیه فصل در دوحه خواهند بود. در دوی 100 متر زنان شریکا جکسون دارنده 5 مدال المپیک از جامائیکا، قهرمان سابق دوی 200 متر جهان، دینا اشر اسمیت از بریتانیا، و یک کوارتت با استعداد آمریکایی با حضور ملیسا جفرسون، ابی استاینر، توانیشا تری و شاکری ریچاردسون حضور خواهند داشت.

در مسابقه 200 متر مردان، آندره دی گراسه قهرمان المپیک 200 متر از کانادا، قهرمان دوی 400 متر جهان، مایکل نورمن از ایالات متحده، قهرمان دوی 100 متر جهان و دارنده مدال نقره المپیک، فرد کرلی از ایالات متحده، و کنی بدنارک دارنده مدال نقره المپیک و جهان در 200 متر از ایالات متحده آمریکا حضور خواهند داشت. در یک میدان رقابتی