آنچه در مورد یک هیئت انتخاب ناگهانی مهم میشیگان می دانیم

توسط کاتلین گری

کارهای Canvassers Board of State of Michigan جذاب نیست و بندرت مورد توجه قرار می گیرد. اعضای آن از قبیل بررسی امضاهای دادخواست و کمک به دفترداران محلی در یافتن دستگاه های رأی گیری ، رسیدگی می کنند.

اما روز دوشنبه ، مرکز توجه یکی از وظایف معمول پیش پا افتاده هیئت مدیره قرار خواهد گرفت: بررسی نتایج انتخابات ریاست جمهوری که توسط 83 شهرستان میشیگان تأیید شده و دادن مهر تأیید است.

برنده مشخص است. طبق گفته دفتر انتخابات میشیگان ، جو بایدن رئیس جمهور دونالد ترامپ را در این ایالت با بیش از 150 هزار رأی شکست داد. اما ترامپ و متحدان جمهوری خواه وی با اصرار به هیئت رئیسه برای تأیید صلاحیت نتایج انتخابات ، در تلاشند که این واقعیت را تحت تأثیر قرار دهند. آنها ادعاهای بی اساس در مورد اختلاف در افزایش آرا ، به ویژه در وین کانتی ، که شامل دیترویت است و عمدتا سیاه پوستان است ، ابراز داشته اند و استدلال می کنند که قبل از اعطای 16 رای انتخاباتی ایالت به بایدن ، باید تحقیقات انجام شود. (وزیر خارجه دموکرات میشیگان ، جوسلین بنسون ، روز یکشنبه گفت که قانون ایالتی حکم کرده است که هیچ گونه ممیزی یا تحقیق نمی تواند انجام شود تا زمان تصدیق انتخابات ، زیرا مقامات انتخابات ایالتی نمی توانند به طور قانونی به کتاب های نظرسنجی یا صندوق های رای دسترسی پیدا کنند.)

هیئت مدیره کانواسر ایالتی ، که در ساعت 1 بعدازظهر شرقی روز دوشنبه برگزار می شود ، شامل دو جمهوری خواه و دو دموکرات است. در حالی که کارشناسان قانون انتخابات می گویند رای صدور گواهینامه وظیفه ای کاملاً وزیری است که اعضای هیئت مدیره موظف به انجام آن هستند ، عوامل سیاسی در میشیگان در حال آماده سازی برای زنجیره ای از حوادث هستند که در آن دو جمهوری خواه در هیئت مدیره خواسته های مبارزات انتخاباتی ترامپ را دنبال می کنند.

بن بست 2-2 ، که تلاش های بی سابقه جمهوری خواهان را برای لغو رقابت ریاست جمهوری امسال طولانی می کند ، به احتمال زیاد دموکرات ها را از دادگاه استیناف ایالتی درخواست می کند تا هیئت مدیره را به وظیفه اساسی خود و تایید نتایج انتخابات احراز کند.

بنابراین اعضای هیئت مدیره بوم پردازی چه کسانی هستند؟ سه نفر از آنها برای چندین دوره انتخابات در هیئت حضور داشته اند. چهارم در سال 2018 توسط فرماندار سابق ریک اسنایدر ، جمهوریخواه منصوب شد.


دموکراتها


ژانت بردشاو ، 44 ساله ، رئیس هیئت مدیره ، از اورتونویل ، حدود 40 مایلی شمال مرکز دیترویت است. او از نظر تجارت برق است ، اما به عنوان دبیر ضبط و ثبت در اخوان بین المللی کارگران برق محلی خود در دیترویت خدمت می کند.

بردشاو که در سال 2013 به عنوان هیئت مدیره منصوب شد ، اظهار داشت که امیدوار است یک نشست صاف و کارآمد در روز دوشنبه وجود داشته باشد ، علیرغم احتمال اینکه این جلسه بتواند به همان نوع نزاع مجازی پخش زنده که هفته گذشته در شهرستان وین رخ داده تبدیل شود. در آنجا ، پس از چند ساعت اظهار نظر خشمگینانه رأی دهندگانی که گفتند حق رای ندارند ، دو جمهوریخواه در هیأت مدیره وین در ابتدا از تأیید نتایج شهرستان قبل از عقب نشینی خودداری کردند.

بردشاو گفت: “من سعی می کنم جلوی همه سر و صدا را بگیرم و روی کارم تمرکز کنم.” “این جایی است که من در آن هستم.”

وی گفت که گزارش نتایج دفتر انتخابات ایالتی را بررسی می کند و براساس توصیه آن تصمیم می گیرد.

این گزارش نشان داد که از بیش از 250،000 رای در دیترویت ، در مورد 350 رای گیری مشکل وجود دارد. بایدن 94٪ تا 5٪ این شهر را بر ترامپ برد و وی وین شهرستان را با 68٪ تا 30٪ به دست آورد. تعداد اختلافات ، که طبق گفته دفتر انتخابات ایالتی ، به راحتی قابل توجیه است ، 72 درصد آنها به طور قابل توجهی کمتر از انتخابات ریاست جمهوری 2016 بود.

بردشاو گفت: “من ایمیل های زیادی می گیرم و از من می خواهم گواهی کنم ، نه گواهی.” “ما گزارش را دریافت می کنیم ، و این همان چیزی است که از آن دست می کشیم. من قدردانی می کنم که مردم در آن شرکت می کنند. ”

در همین حال ، وی افزود ، “من می خواهم تلفنم را خاموش کنم و به بیرون بروم و برگهایی را چاک بزنم.”

جولی ماتوزاک ، 66 ساله ، از شهر کلینتون در حومه شمالی دیترویت گفت که انتظار دارد هیئت رئیسه نتایج انتخابات را تأیید کند.

ماتوزاک ، مدیر سیاسی بازنشسته فدراسیون معلمان آمریکا در میشیگان که در سال 2010 به عضویت هیئت مدیره منصوب شد ، گفت: “من اطمینان دارم که آنچه را که قرار است انجام دهیم انجام خواهیم داد.” ما سومین گام در یک فرایند هستیم که نتایج را بررسی و تقاطع می کند و توازن دارد. همه اینها در انظار عمومی انجام می شود. اساسنامه می گوید هیئت مدیره باید انتخابات را تأیید کند. اگر از قوانین پیروی کنید ، انتخابات را تأیید می کنید. ”

ماتوزاک شغل خود را محافظت از انتخابات می داند. او با طعنه آمیزی یادآوری کرد که چگونه ترامپ در سال 2016 برای جلوگیری از بازشماری آرا در میشیگان که جیل استین ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری حزب سبز خواستار شد ، شکایت کرد.

ماتوزاک گفت: “من دوست دارم این بازشماری را به پایان برسانم زیرا آنچه که قبل از متوقف شدن آن نشان داد مشکلات بسیار کمی بود.” “بزرگترین ترس من اکنون این است که هر کاری انجام دهیم ، افرادی در آنجا حضور دارند که هرگز باور نخواهند کرد که این یک انتخابات عادلانه بوده است.”


جمهوری خواهان


نورم شینکل ، 70 ساله ، ویلیامستون ، نزدیک لانسینگ ، هوادار آشکار ترامپ است ، داوطلبانه برای مبارزات انتخاباتی و حتی خواندن سرود ملی در تجمع رئیس جمهور در میشیگان ماه گذشته

او که یک سیاستمدار قدیمی در میشیگان است ، در گذشته به عنوان رقیب نظرسنجی فعالیت می کرده است. همسر وی ، مری شینکل ، امسال در مرکز TCF در دیترویت ، جایی که آرا abs غایب در آن شمارش می شد ، رقیب نظرسنجی بود و وی با ابراز شکایت از شرایط متشنج در آنجا.

شینکل ، که در سال 2008 به عضویت هیئت مدیره منصوب شد ، گفت که او نگرانی هایی در مورد شمارش آرا در وین ، به ویژه در دیترویت دارد و تحقیقات در آنجا قابل قبول است. وی همچنین گفت که صدها تماس تلفنی و ایمیل از طرف افرادی که وی را برای تأیید یا عدم تأیید نتایج تحت فشار قرار می دهند دریافت کرده است. وی گفت از ترامپ و یا کمپین انتخاباتی وی چیزی نشنیده است.

شینکل گفت زمان حضورش به عنوان قاضی دادگاه مالیات میشیگان به وی آموخته است که تا وقتی دو طرف پرونده را نبینید نمی توانید تصمیم خود را بگیرید. وی گفت این همان کاری است که قصد دارد انجام دهد.

وی گفت: “من فقط در روز دوشنبه متمرکز شده ام و تمام اطلاعات جلسه را مرور می کنم.” “هیچ کس نمی داند که رای گیری چگونه پیش خواهد رفت. اما من فقط باید بهترین کاری را که می توانم بر اساس آنچه اخلاقی و قانونی است انجام دهم. ”

آرون ون لانگولده ، 30 ساله ، از شارلوت در اواسط میشیگان ، مقدار ناشناخته هیئت مدیره است. وی که در سال 2018 منصوب شد ، درخواست مصاحبه از نیویورک تایمز و دیگر رسانه های خبری را رد کرده است.

او وکیلی است که در مجلس نمایندگان میشیگان در مجلس نمایندگان جمهوریخواه کار می کند.

وی پس از انتخابات مقدماتی ایالت در ماه آگوست ، گفت که علی رغم این که مشکلات نسبتاً جزئی بودند ، از تعداد حوزه هایی که دارای اختلاف نظر در رأی گیری در دیترویت بودند ، به طور جدی نگران است و ابراز تمایل نمی کند که نتایج را بدون تعهد وزیر امور خارجه تأیید کند. دولت کنترل انتخابات این شهر را به دست می گیرد.

وی در آن زمان گفت: “من می خواهم اطمینان حاصل كنم كه هر كاری می توانیم انجام می دهیم تا از وقوع همان اتفاق در ماه نوامبر جلوگیری شود.” “این یک فاجعه خواهد بود.”

این ایالت در کمک به شهر برای آمادگی در انتخابات عمومی 3 نوامبر ، فراهم کردن کارگران و آموزش نقش داشت.