آنا نیکول اسمیت: مستند آنا نیکول اسمیت در نتفلیکس: همه آنچه باید در مورد مدل سابق پلی بوی بدانید

به نظر می رسد نتفلیکس اخیراً کاملاً علاقه مند به تولید فیلم های مستند است، همانطور که با پاملا اندرسون و بریتنی اسپیرز دیده شد، اکنون این علاقه به آنا نیکول اسمیت تغییر کرده است زیرا فیلم مستند جدیدی “You Don’t Know Me” درباره او در حال اکران است.

غول استریم در حال بررسی زندگی شخصی و سفر به ستاره شدن مدل فقید Playboy است، و همچنین زمانی که او از تصویر معروف خود فاصله گرفت و نام واقعی خود را ویکی لین هوگان نامید، از خود واقعی خود پرده برداری کرد. متأسفانه، اسمیت در 39 سالگی به دلیل مصرف بیش از حد دارو در سال 2007 درگذشت.

مستند نتفلیکس قسمت‌های مهمی از زندگی او را روایت می‌کند، مانند اختلاف حقوقی که او در مورد ارث شوهر دومش، جی. هوارد مارشال، زمانی که در سن 90 سالگی اندکی پس از ازدواج یک ساله آنها در گذشت، با آن مواجه شد. همچنین رابطه او با پسرش دانیل را که به طور غم انگیزی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در سن 20 سالگی در سال 2006 درگذشت، بررسی می کند و دخترش دنیلین را که در حال حاضر 16 ساله است روشن می کند.

این مستند افشاگری های متعددی را ارائه می دهد زیرا دوستان نزدیک اسمیت بینش های ارزشمندی را در مورد شخصیت واقعی و تجربیات زندگی واقعی او به اشتراک می گذارند. در اینجا برخی از موارد برای بررسی وجود دارد:

روابط اولیه آنا نیکول اسمیت

دوستش ملیسا بایروم نگاهی دزدکی به زندگی او می اندازد. این دو پس از انتقال اسمیت به لس آنجلس با هم دوست شدند. این دو بهترین دوستان بودند و او می گوید که آنا اسمیت زندگی عاشقانه شلوغی داشت و در آن زمان بود که با مارشال آشنا شد که بعدها شوهر دوم او شد.

آنا نیکول اسمیت با پدرش ملاقات می کند

آنا اسمیت دوباره با پدر و برادرش دانی هوگان ارتباط برقرار کرد. با کمک یک بازپرس خصوصی، او با موفقیت پدر گمشده اش را پیدا کرد و دوباره با او متحد شد. با این حال، دوستش بایرم فاش کرد که انتظارات اسمیت از پدرش وقتی سرانجام ملاقات کردند، شکست خورد. ظاهراً او در یک مهمانی Playboy اقدام به تجاوز جنسی به او کرد.

آنا نیکول اسمیت و لری بیرکهد

این زوج یک دختر به نام دنیلین دارند، اما آنا نیکول در مستند آن را رد می کند. در این فیلم ذکر شد که اسمیت تمایل به داشتن فرزند دوم را داشت و Birkhead را به عنوان شخصی که او نوزاد را با او به اشتراک گذاشت انتخاب کرد.

با این حال، او قصد داشت کودک را به تنهایی بزرگ کند و ادعا کند که وکیلش هوارد کی استرن پدر بوده است. گفته شد که اسمیت قبل از زایمان به باهاما نقل مکان کرد، زیرا شخصی که گواهی تولد را امضا کرده بود، بدون در نظر گرفتن والدین واقعی، از نظر قانونی به عنوان پدر در کشور شناخته می شود.

پسر دنیل در حال رفتن

موریس برایتهاپت بادیگارد فاش کرد که آنا اسمیت عمیقاً از مرگ پسرش در اثر مصرف بیش از حد تصادفی متاثر شد و مدل خود را به خاطر آن مقصر دانست.

دروغ بزرگ

همانطور که مستند به پایان می رسد، دوست او بایرم صحبت می کند که داستان کودک آزاری او نادرست است. مادر ویرجی آرتور در طی یک مصاحبه توضیح می دهد که او عمداً دوران کودکی خود را “غمگین” نشان داده است زیرا “50 برابر پول درآورده است.”

سوالات متداول

  1. آنا نیکول اسمیت چه زمانی درگذشت؟
    او در 8 فوریه 2007 درگذشت.
  2. مستند «آنا نیکول اسمیت» چه زمانی در نتفلیکس منتشر شد؟
    از 16 مه 2023 برای تماشا در نتفلیکس در دسترس است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.