آرجون کاپور: آرجون کاپور تصاویری از سفر برلین با “عشق” ملایکا آرورا به اشتراک می گذارد. اینجا را ببین

آرجون کاپور در 29 آوریل در اینستاگرام حضور داشت و زمان خود را با ملایکا آرورا در طول سفر آنها به برلین به نمایش گذاشت. این پست که شامل ترکیبی از تصاویر آرجون و ملایکا بود، لحظات به یاد ماندنی سفر آنها را به تصویر کشید.

آرجون کاپور مجموعه‌ای از عکس‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یکی از آن‌ها نشان می‌دهد او در مقابل دیوار ایستاده و روی آن کلمه «برلین» نوشته شده است. ملایکا در تصویر دیگری در حال قدم زدن در خیابان های برلین با پوشیدن ژاکت پفی، جوراب شلواری و چکمه دیده می شود. در عکس دیگری این زوج در حال ژست گرفتن با هم دیده می شوند. آرجون پست را با “برلین با عشق (به معنای واقعی کلمه)” عنوان کرد و مالائیکا با ایموجی های قلبی در بخش نظرات پاسخ داد.

طرفداران عشق خود را در بخش نظرات با تعریف و تمجید برای این زوج ریختند. یکی از طرفداران تحسین خود را برای Malaika ابراز کرد و آرزو کرد که وقتی به سن خود رسید مانند او زیبا باشد. یکی دیگر از طرفداران از آنها به عنوان “پرندگان عشق” یاد می کند، در حالی که طرفدار سوم این زوج را برکت می دهد و آرزو می کند که با پیوندشان قوی ادامه دهند. در مجموع، طرفداران از این زوج دوست داشتنی و تصاویر زیبای آن ها شگفت زده شدند.

در سال 2019، ملایکا آرورا از طریق یک پست تولد در شبکه های اجتماعی ارتباط عاشقانه خود با آرجون کاپور را تایید کرد. این زوج در صنعت بالیوود بسیار مورد توجه هستند و برای مدت طولانی با یکدیگر رابطه داشته اند.

در عرصه حرفه ای، آرجون کاپور اخیراً تصویری را با راکول پریت سینگ و بومی پدنکار در حساب اینستاگرام خود فاش کرد و از همکاری آنها در یک فیلم جدید خبر داد. او در قالبی شاعرانه، عنوان فیلم آینده را «همسر کی بیوی» فاش کرد.

سوالات متداول

  1. آرجون کاپور چند سالشه؟
    37 سال
  2. شوهر اول ملایکا آرورا چه کسی بود؟
    ارباز خان

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.