#آب و هوای دهلی در توییتر رو به افزایش است زیرا NCR در گرمترین ماه سال با مه بیدار می شود

پایتخت ملی شرایط آب و هوایی عجیبی را تجربه کرده است، اما اکثر شهروندان انتظار نداشتند تا صبح مه آلود ماه می از خواب بیدار شوند. در این شهر، ماه می گرم ترین ماه سال است. میانگین دما برای ماه معمولاً 39.5 درجه سانتیگراد ثبت می شود.

دهلی از ابتدای هفته بارندگی های شدیدی را تجربه کرد که منجر به شرایط دید کم و حداقل دمای 15.8 درجه سانتیگراد شد که کمترین میزان در حداقل 13 سال اخیر در ماه است.

پایین ترین دمای 15.2 درجه سانتیگراد – از زمان شروع حفظ آب و هوا – در 2 می 1982 ثبت شد.

شهروندان در توییتر از آب و هوای عجیب شگفت زده شدند. چندین کاربر از این فرصت استفاده کردند و تصاویر و ویدیوهایی از مه کم عمقی که شهر را فرا گرفته بود به اشتراک گذاشتند. حتی بسیاری آن را با مه مشاهده شده در ماه های نوامبر و دسامبر مقایسه کردند.

یکی از کاربران نوشت: “آیا همه در دهلی با مه ماه می از خواب بیدار می شوند؟”، در حالی که کاربر دیگری نوشت: “مه در یک صبح ماه مه در دهلی. هرگز قبلاً در بیش از 4 دهه زندگی در این شهر چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. سورئال!”.

« بازگشت به داستان های توصیه


در ادامه به برخی دیگر از واکنش ها اشاره می کنیم.

به گفته مسئولان اداره هواشناسی، رطوبت زیاد هوا، وزش باد آرام و تفاوت قابل توجه دمای شبانه روز شرایطی را برای تشکیل مه ایجاد کرده است.

رصدخانه صفدرجونگ، ایستگاه هواشناسی اولیه دهلی، 30 میلی متر بارندگی را در 24 ساعت ثبت کرد که در ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه به پایان رسید.

اداره هواشناسی هند (IMD) همچنین هشداری صادر کرده و بارش باران و تگرگ تازه را برای پنج روز آینده در سراسر دهلی-NCR پیش بینی کرده است.

اداره هواشناسی در ماه می دمای کمتر از حد نرمال و روزهای موج گرمای کمتری را در شمال غربی هند پیش بینی کرده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.