گوگل از طریق ارتباط با راه اندازی Airbuy وارد خرده فروشی فرودگاه می شود

بمبئی: گوگل در حال ورود جهانی به خرده فروشی فرودگاه از طریق همکاری با یک شرکت تازه وارد تجارت الکترونیکی است که خدمات را در شش فرودگاه هند ارائه می دهد.

تحت این پیوند ، پلت فرم کیف پول دیجیتال گوگل Google Pay از سیستم عامل Airbuy’s Spot به عنوان یک برنامه کوچک استفاده می کند که مسافران می توانند از طریق آن از فروشگاه های F&B سفارش دهند و در سالن های انتخابی در فرودگاه های رزرو کنند.

این تنظیم مانند هر بازار تحویل “فقط غذا” دیگر کار می کند. مسافران لیست برنامه های F&B فرودگاه و منوهای خود را برای انتخاب در برنامه دریافت می کنند. پرداخت ها از طریق Google Pay انجام می شود. آنها هنگامی که سفارش خود را آماده می کنند هشدار می گیرند و آن را از خروجی تحویل می گیرند. آنها همچنین در انتظار پروازهای خود می توانند وقت خود را در سالن های فرودگاه رزرو کنند. الن چوی ، رئیس تولید در Airbuy گفت ، شش فرودگاه شامل بمبئی ، بنگالورو ، کلکته ، چنای ، گوا و ناگپور است. دهلی به زودی شامل خواهد شد.

“اتصال Google-Airbuy 30 فروشگاه F&B و 3 اتاق استراحت را پوشش می دهد که همگی توسط Travel Food Services اداره می شوند. در 12 ماه آینده ، همکاری های دیگری نیز انجام خواهد شد تا فروشگاه های خرده فروشی خرید آنلاین در ترمینال های داخلی و مراکز عوارض گمرکی در ترمینال های بین المللی را قادر سازد. ” وی افزود که این برنامه متعاقباً شامل گزینه های تحویل و همچنین مراحلی برای بررسی هویت مسافران و کارت ورود به سیستم هنگام باز شدن بازار بازار برای محصولات بدون عوارض در فرودگاه خواهد بود.

Google-Airbuy قصد دارد این محصول را در سطح جهانی عرضه کند. پس از هند ، این کشور قصد دارد در سنگاپور بازارهای آسیای جنوب شرقی را راه اندازی کند.

“Airbuy خدمات پیش سفارش را برای مسافران در فرودگاه ها فراهم می کند و هنگامی که مردم کوتاه مدت هستند و ترجیح می دهند سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن جمع کنند ، به عنوان یک مرکز تقسیم صف عمل می کند. بله ، این اولین اجرا در نوع خود در Google Pay است. ”، مدیر Pulkit Trivedi – مشارکت های استراتژیک ، Google Pay ، به ET گفت.

ماکول گفت که این محصول با تجربه بدون تماسی که مسافران بیشتر و بیشتر در فرودگاه های جدید پس از همه گیری Covid-19 می خواهند ، مرتبط است.

70-80 میلیون کاربر فعال ماهانه GPay هنگام برنامه ریزی برای سفر خود به Airbuy دسترسی خواهند داشت. با دسترسی یک مسافر به فرودگاه ، این برنامه دارای ویژگی های جغرافیایی برجسته تر در بخش “مشاغل” GPay وجود دارد. نسخه اندروید این هفته در حالی اجرا می شود که نسخه iOS برنامه در دسامبر سال 2020 راه اندازی می شود.

Airbuy در سال 2019 توسط گروهی از همکلاسی های خود در دانشکده مدیریت اسلون ، انستیتوی فناوری ماساچوست ، ادغام شد.

ماكول افزود: “این كار به عنوان بحث های پرانرژی در مورد چگونگی استفاده از داده در فضای خرده فروشی مسافرت و سفر آغاز شد.” این شركت در حال حاضر 10 كارمند دارد.

بحثهای Airbuy با Google از اوایل سال جاری آغاز شد و نهایی شدن آن 5 ماه طول کشید.