گزارش می گوید: deloitte india: فناوری نوظهور رشد را برای هند تقویت می کند

نسخه هفدهم گزارش Deloitte Technology Fast 50 India 2022 نشان می دهد که داستان رشد شرکت های فناوری در حال ظهور است. این گواهی بر این است که چگونه هند در میان اختلالات چند سال گذشته، شتاب دیجیتال را پذیرفته است.

فهرست برنده امسال برای 50 شرکت برتر که سریع‌ترین رشد را دارند، فارمارت مبتنی بر گوروگرام را به شماره 1 با درآمد سال مالی 22 با رشد قابل توجه 150 برابر درآمد سال مالی 20 آن‌ها رتبه‌بندی می‌کند.

راجیو ساندار، شریک و مدیر برنامه – Technology Fast 50 India 2022، Deloitte India اظهار داشت: «در برنامه TechFast50 ما آینده را می بینیم که با فناوری، نوآوری، فراگیری و پایداری به عنوان عوامل کلیدی رشد در حال ظهور است. تحلیل ما میانگین نرخ رشد سه ساله 50 شرکت برتر را 831 درصد نشان می‌دهد که 10 شرکت برتر، 4795 درصد را نشان می‌دهند. هر یک از 50 شرکت برتر، نرخ رشد سه ساله بیش از 140 درصد را ثبت کردند.

امسال، در چیزی که بازتابی از استراتژی تحول دیجیتال هند است، برخی از جالب‌ترین بخش‌هایی که در بین 50 بخش برتر قرار گرفتند عبارتند از AR – ارائه‌دهندگان خدمات VR، agritech، بازی، توسعه برنامه‌های بلاک چین، فین‌تک، edtech، راه‌حل‌های انرژی پاک و خدمات مدیریت پسماند الکترونیکی 50 برنده برتر در طیف متنوعی از بخش‌ها فعالیت می‌کنند، که واقعاً ماهیت فراگیر فناوری را نشان می‌دهد که مسئول ایجاد هند به عنوان یک رهبر اقتصادی جهانی است.

علیرغم اختلالات ناشی از همه‌گیری، تنش‌های ژئوپلیتیک، چالش‌های استعداد، و بسیاری از موانع دیگر که کسب‌وکارها روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند، 50 برنده برتر با استفاده از قابلیت‌های فناوری خود باعث رشد می‌شوند.

سایر روندهای مشاهده شده:
پراکندگی جغرافیایی 50 برنده برتر توسط منطقه بنگالورو با 18 برنده رهبری شد. این منطقه NCR را که 15 برنده داشت و بمبئی با 8 برنده پس از آن شکست خورد.

به نظر می رسد تجزیه و تحلیل به عنوان یک بخش به سن رشد رسیده است – TheMathCo، Tiger Analytics، Assiduus، Leadsquared، و شرکت های مختلف دیگر رشد قابل توجهی را نشان داده اند و همچنین در بخش درآمد کلی به شدت افزایش یافته اند.

ETRise روز MSME 2022 مگا همایش با رهبران صنعت. الان ببین.