گریلو: امیلیانو گریلو پیروزی هیجان انگیزی را در چالش چارلز شواب در تگزاس به دست آورد.

امیلیانو گریلو پیروز شد و دومین عنوان خود را در تور PGA به دست آورد، در حالی که شانس های هری هال همکار از دست رفت. با این حال، مسیر گریلو به سمت پیروزی با مشکل مواجه شد، زیرا او در آخرین حفره دچار یک بوگی دوگانه شد، و فرصتی را برای شنک ایجاد کرد تا برگردد و برای اولین پیروزی خود در تور PGA رقابت کند.

در سوراخ آخر، راند گریلو راه خود را به یک جریان کوچک پیدا کرد و باعث شد که توپ قبل از استراحت در مقابل یک صخره، 150 یارد به عقب برگردد. در مواجهه با این شکست، گریلو تصمیم گرفت ضربه پنالتی بزند و از فاصله 20 یاردی دو پرتاب کرد که در نتیجه با شِنک به تساوی رسید.

در همین حال، Schenk موفق شد در حفره بسته شدن همتراز باشد، در حالی که هری هال، تازه‌کار در تور PGA انگلیسی، برای اجبار به پلی آف به یک امتیاز نیاز داشت. متأسفانه، هال پس از اینکه درایو او در آب فرود آمد، با یک بوگی دچار تزلزل شد و در نهایت در کنار اسکات شفلر آمریکایی شماره یک جهان با امتیاز 7 کمتر، سوم شد.

در مرحله پلی آف، گریلو با یک پرنده پرنده پنج فوتی عنوان قهرمانی را در دومین سوراخ اضافی به دست آورد و اولین پیروزی خود را در تور طی بیش از هفت سال رقم زد. او با امتیاز 68 دور نهایی مسابقات را با 8-زیر به پایان رساند.

گلف باز آرژانتینی در مصاحبه با سایت pgatour.com با ابراز خوشحالی، خوشحالی خود را ابراز کرد و گفت: “معلوم است که عالی است.”

گریلو بیان کرد: “این باعث شد همه چیز ارزشش را داشته باشد. بازی کردن، تمام ساعت ها تمرین، تلاش خانواده من. این باعث می شود فکر کنید وقتی شروع به نواختن کردید همه احساسات از قلب شما عبور می کند. سخت بود، اما ارزش هر ثانیه را دارد.” ، بازتاب پیروزی او. پیروزی قبلی او در ناپا در سال 2015 به دست آمد. در طول این فصل، گریلو استعداد خود را با 10 بازی برتر به نمایش گذاشته است.

آدام شنک، گلف باز آمریکایی، برای دومین بار در این فصل مقام دوم را به دست آورد و عزم او را برای کسب اولین برد خود در تور تقویت کرد.

سوالات متداول

Q1: چه کسی عنوان تور PGA را برد؟
امیلیانو گریلو

Q2: برنده قبلی تور PGA گریلو چه زمانی بود؟
آخرین برد او در ناپا در سال 2015 بود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.