کوین هارت: فیلم «بالابر» کوین هارت در تاریخ اکران نتفلیکس: آنچه تاکنون می دانیم

در سال های اخیر، کوین هارت و نتفلیکس شراکت سودآور و موفقی را ایجاد کرده اند. این همکاری تا زمانی که هارت پروژه بعدی خود، فیلم کمدی دزدی Lift را آغاز می کند، ادامه خواهد یافت. این فیلم که در ابتدا قرار بود در آگوست 2023 اکران شود، اکنون جزو اولین اکران های سال 2024 خواهد بود. ما تمام اطلاعات ضروری درباره Lift را در نتفلیکس در زیر گردآوری کرده ایم.

F. گری گری، که به خاطر کارگردانی فیلم های برجسته ای مانند Straight Outta Compton، The Italian Job، Men In Black: International، The Negotiator، و Set It Off، و همچنین موزیک ویدیوهای متعدد برای هنرمندان مختلف شهرت دارد، در راس نتفلیکس خواهد بود. بلند کردن. فیلمنامه این فیلم توسط دانیل کونکا نوشته شده است.

Lift دارای مجموعه ای از تهیه کنندگان محترم و همچنین مانند کوین هارت، برایان اسمایلی، مت ریوز، آدام کاسان، سایمون کینبرگ و آدری چون است.

شایان ذکر است که نتفلیکس با هر دو شرکت هارت بیت پروداکشنز و 6th & آیداهو توافق نامه های جامعی برقرار کرده است و همکاری های مداوم آنها را تقویت می کند.

تاریخ انتشار “Lift”.

Lift قرار است در تاریخ 12 ژانویه 2024 به پلتفرم استریم عرضه شود. پیش از این گزارش شده بود که در 25 آگوست 2023 منتشر خواهد شد.

بازیگران “بالابر”.

کوین هارت
سام ورتینگتون
وینسنت دونوفریو
پل اندرسون
گوگو مباتا-راو
گورمن را بسوزانید
ژان رنو
بیلی مگنوسن
اورسولا کوربرو
جیکوب باتون
راس اندرسون
ویویک کالرا
راس بین
روی مک کری
گوردون الکساندر
کارولین لونک
یونجی کیم
جس لیادین
اولی گرین
مارتینا آوگاردی
آلفردو تاوارس
دیوید پاوند
مورگان سی جونز
ارول اسماعیل
فلیکس گارسیا گویر

وضعیت تولید “بالابر”.

فیلمبرداری Lift از 18 فوریه 2022 تا 25 مه 2022 انجام شد. بلفاست لایو تأیید کرد که فیلمبرداری در بلفاست انجام شد و کوین هارت حتی در اوایل مارس 2022 در یک کلوپ کمدی محلی اجرا کرد.

بیشتر فیلمبرداری در استودیو هاربر بلفاست انجام شد که محل فیلمبرداری مدرسه خیر و شر نتفلیکس نیز بود. علاوه بر بلفاست و لندن، گزارش شده است که فیلمبرداری در چندین سایت در ونزیا و تریست ایتالیا انجام شده است.

سوالات متداول

  1. چه کسی فیلم لیفت را کارگردانی کرده است؟
    F. گری گری
  2. چه کسی «بالابر» را نوشته است؟
    دنیل کونک

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.