کنگره: BJP نمی تواند با حکم قاطع در کارناتاکا کنار بیاید، کارخانه نفرت آنلاین آن اضافه کاری می کند: کنگره: کنگره

کنگره روز یکشنبه مدعی شد که BJP قادر به کنار آمدن با حکم قاطع علیه خود در کارناتاکا نیست و «دروغ می‌سازد» و در سیاست‌های دوقطبی افراط می‌کند. کنگره روز شنبه بازگشت خیره کننده ای را در ایالت انجام داد و BJP را از ارگ تنهای جنوبی خود با اکثریت راحت در پیروزی تقویت کننده روحیه بیرون کرد.

ژایرام رامش، دبیرکل مسئول ارتباطات کنگره در توییتی گفت: «کارخانه آنلاین نفرت پراکنی BJP که قادر به کنار آمدن با حکم قاطعانه به نفع کنگره از همه اقشار جامعه در کارناتاکا نیست، اضافه کاری می کند تا دروغ بسازد. ”

بدون شک الهام گرفته از سیاست نفرت و دوقطبی‌سازی نخست‌وزیر است. یاس ذهن‌های بیمار! او گفت.

حمله او ظاهراً به خاطر آمیت مالویا، رئیس بخش فناوری اطلاعات BJP صورت گرفت که ویدیویی از شخصی که پرچم سبز رنگی را با هلال ماه برافراشته و ستاره ای بر روی آن برافراشته است، ظاهراً در باتکال کاراناتاکا منتشر می کند.

مالویا همراه با این ویدئو در توییتی نوشت: “بهاتکال. بلافاصله پس از پیروزی کنگره در کارناتاکا…”.

در توئیتی دیگر، رهبر BJP ویدیویی را منتشر کرد که ظاهراً از بلاگاوی است و گفت: “شعارهای تحریک آمیز در بلاگاوی مطرح شد… پلیس در حال آماده شدن کنگره برای تشکیل دولت در کارناتاکا است… از بااتکال تا بلاگاوی، این همان چیزی است که “محبت” کی دوکان به نظر می رسد.”

مالویا ادعا کرد: «سیاست مماشات کنگره، بافت اجتماعی کارناتاکا را از بین خواهد برد…».

در انتخابات 10 مه برای مجمع 224 عضوی کارناتاکا، کنگره 135 کرسی به دست آورد، در حالی که حزب حاکم BJP و نخست وزیر سابق اچ دی دیو گودا به رهبری جاناتا دال (سکولار) به ترتیب 66 و 19 کرسی را به دست آوردند.