کنگره: کنگره تلانگانا در صورت به قدرت رسیدن در انتخابات پایان سال به دانش آموزان دختر دوچرخه الکترونیکی را وعده می دهد.

کنگره تلانگانا روز دوشنبه وعده داد که به عنوان بخشی از “اعلامیه جوانان حیدرآباد”، به عنوان بخشی از “اعلامیه جوانان حیدرآباد”، که حزب در صورت به قدرت رسیدن در انتخابات مجلس ایالتی به قدرت برسد، اسکوترهای برقی را در اختیار هر دانش آموز دختر 18 ساله و بالاتر قرار دهد. که قرار است تا پایان سال برگزار شود. در چیزی که می‌توان آن را یک «مانیفست کوچک» نامید، قبل از انتخابات مجمع که انتظار می‌رود در ماه دسامبر برگزار شود، این حزب در حضور پریانکا گاندی وادرا، دبیر کل AICC، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

این حزب همچنین گفت که مردان و زنان جوانی که در مراحل اول و پایانی جنبش برای تلنگانا به عنوان یک ایالت جداگانه جان خود را از دست دادند، به عنوان شهید شناخته می‌شوند و به یکی از اعضای خانواده آنها علاوه بر روپیه، یک شغل دولتی داده می‌شود. 25000 مستمری ماهانه به مادر یا پدر یا همسر شهید.

حزب اعلام کرد که در سال اول تشکیل دولت کنگره، حدود دو میلیون شغل دولتی پر خواهد شد، حتی در حالی که وعده داده بود به جوانان بیکار ماهانه 4000 روپیه تا زمانی که شغلی پیدا کنند، پرداخت می شود.

کنگره گفت که کمیسیون جوانان ایجاد خواهد شد و وام بدون بهره 10 میلیون روپیه برای افزایش فرصت های معیشتی ارائه خواهد شد.

این حزب همچنین متعهد شد که پس از تشکیل دولت، کلیه شهریه ها را به دانشجویان بازپرداخت کند و همچنین در صورت رفع معوقات، مطالبات معوقه را نیز رفع خواهد کرد. آموزش باکیفیت برای فرزندان کارکنان پلیس و شرکت حمل و نقل جاده ای (RTC) با راه اندازی دو دانشگاه برای آنها در حیدرآباد و وارنگال ارائه می شود.

سال گذشته، این حزب “اعلامیه وارنگال” را منتشر کرده بود که در آن به کشاورزان نیز کمک های مختلفی را اعلام کرد.

با وجود اینکه دولت UPA به ریاست مانموهان سینگ به درخواست ایالتی شدن در سال 2014 موافقت کرد، کنگره در تلانگانا دچار شکست شد. انتخابات شرکت (GHMC) در چند سال گذشته برگزار شد.

جدای از این، این حزب به BJP تسلیم شده است که در دو انتخابات پارلمانی و انتخابات GHMC به طرز چشمگیری پیروز شده است.

کنگره با هدف احیای چشم انداز خود در ایالت، به طرق مختلف با مردم تماس گرفته است.

در حالی که روانث ردی، رئیس حزب ایالتی، پس از پایان «بهارات جودو یاترا» رهبر ملی راهول گاندی، «پادایاترا» برگزار کرد، مالو بهاتی ویکرامارکا، رهبر حزب قانونگذار کنگره نیز در 50 روز گذشته در «پادایاترا» بوده است.