کنگره: نظرسنجی کارناتاکا: باجرانگ دال برای اعتراض به وعده نظرسنجی کنگره برای ممنوعیت سازمان، شعار هانومان چالیسا را ​​فراخواند.

باجرانگ دال، یک گروه طرفدار هندوها، در اعتراض به وعده انتخاباتی حزب کنگره مبنی بر ممنوعیت این سازمان در صورت رای دادن به قدرت، خواستار خواندن شعار هانومان چالیسا در تمام معابد کارناتاکا در ساعت 7 بعد از ظهر روز پنجشنبه شده است.

این سازمان در بیانیه‌ای رسانه‌ای اعلام کرد که مذهب هندو با بحران بزرگی مواجه است و مقاومت در برابر اقدامات کنگره با متحد ماندن تنها گزینه باقی مانده در حال حاضر است، و از هندوها خواست تا اختلافات خود را کنار بگذارند و دست به دست هم بدهند تا از آن محافظت کنند. دارما

نخست وزیر نارندرا مودی در گردهمایی های مبارزات انتخاباتی BJP در آنکولا در منطقه اوتارا کانادا و در مولکی در منطقه داکشینا کانادا، هر دو منطقه ساحلی، پنج بار فریاد زد “جای باجرانگ بالی”. او از رای دهندگان خواست تا کنگره را با دادن رای خود به BJP با فشار دادن نماد “لوتوس” در 10 می مجازات کنند.

روز سه شنبه پس از انتشار بیانیه کنگره که در آن اعلام شد حزب متعهد به اقدام قاطعانه و قاطع علیه افراد و سازمان هایی از جمله PFI و باجرنگ دال است که نفرت را در میان جوامع به دلایل کاست یا کاست گسترش می دهند، اعتراضات در مناطق مختلف کشور آغاز شد. دین

دی کی شیواکومار، رئیس کمیته کنگره کارناتاکا پرادش (KPCC) از وعده حزب در مانیفست دفاع کرد و گفت که آنها نیز فداییان لرد هانومان بودند و او هر روز هانومان چالیسا را ​​سر داد. ما همچنین از ارادتمندان لرد هانومان هستیم. ما فقط گفته‌ایم که صلح باید حاکم شود و هماهنگی جمعی نباید مختل شود.

« بازگشت به داستان های توصیه


شیواکومار سازمان را متهم به افراط در پلیس اخلاقی کرد و از نخست وزیر خواست که به جای انتقاد از کنگره، جزئیات کمک های دولت دو موتوره به کارناتاکا و تعداد مشاغل ایجاد شده را ارائه دهد. مانیفست توسط رئیس AICC منتشر شد. مالیکارجونا خارگ، گفت: «ما معتقدیم که قانون و قانون اساسی مقدس است و نمی‌توان آن‌ها را توسط افراد و سازمان‌هایی مانند باجرنگ دال، PFI یا سایرین که دشمنی یا نفرت را ترویج می‌کنند، چه در میان جوامع اکثریت یا اقلیت، نقض کرد. ما طبق قانون اقدامات قاطعانه ای انجام خواهیم داد، از جمله اعمال ممنوعیت برای چنین سازمان هایی.