کنگره باید زودتر برای نظرسنجی ها شروع کند، کار سخت بیشتری انجام دهد: استراتژیست کمپین در مورد درس هایی از K’taka

نارش آرورا، استراتژیست کمپین سیاسی، روز دوشنبه در حالی که او میدان «ضمانت» حزب برای انتخابات را اعتبار می‌داند، گفت: «بزرگ‌ترین دستاورد» کنگره از پیروزی‌اش در کارناتاکا این است که باید همیشه برای هر رأی‌گیری زود شروع شود و کار سخت بیشتری انجام دهد. پیروزی

آرورا که از نزدیک با دی.کی. با سیددارامایا و شیواکومار.

“من ذینفعی در این روند نیستم. می دانم که کنگره فرمول آزمایش شده و آزمایش شده خود را برای قطعنامه یک خطی و گفتگو با نمایندگان مجلس نمایندگان انجام داده است. من تقریباً مطمئن هستم که تصمیم با مشورت هر دو کشور گرفته خواهد شد. رهبران ارشد، “آرورا، که رئیس DesignBoxed است، به PTI گفت.

آرورا گفت که پیروزی کنگره قطعاً به اپوزیسیون ضربه می زند و با توجه به این پیام که می توان با BJP پیروز شد.

“به طور کلی تصور این است که وقتی یک رقابت مستقیم با BJP وجود دارد، این BJP است که زمام امور را به دست می گیرد. در کارناتاکا، این یک کمپین با اکتان بالا بود، یک دولت فعلی BJP وجود داشت، یک حزب غیر BJP برنده شد. من تقریباً مطمئن هستم که این اعتماد به کنگره و سایر احزاب مخالف را افزایش می دهد.» او به PTI گفت.

در انتخابات مجلس 10 مه، کنگره 135 کرسی از 224 کرسی را به دست آورد، در حالی که BJP و نخست وزیر سابق اچ دی دیو گودا به رهبری جاناتا دال (سکولار) به ترتیب 66 و 19 کرسی را به دست آوردند.

آرورا در پاسخ به سوالی درباره بزرگ‌ترین نتیجه رای‌گیری برای کنگره، گفت که آن‌ها همیشه باید زودتر از موعد شروع کنند. “اینجا کمپین دو سال و نیم قبل از انتخابات شروع شد… درس این است که باید 365 روز 24×7 در میان مردم بود. نمی تواند دو ماه قبل از انتخابات باشد، شما بروید فکر کنید. که مردم شما را تصدیق کنند، اینطور نمی شود.»

آرورا که در گذشته کمپین های دیگری را برای کنگره راه اندازی کرده است، گفت: «به خصوص حزبی مانند کنگره که در عقب بوده است، باید کار سخت بیشتری انجام دهد که به نظر من در کارناتاکا انجام شد، که بزرگترین دستاورد است. .

استراتژیست مبارزات انتخاباتی با ستایش از ضمانت کنگره گفت که در آسام، جایی که حزب قول تضمین داده بود، زمان کمتری وجود داشت و بنابراین، نمی توانست به مردم نفوذ کند.

او گفت: “زمان می برد تا مردم بفهمند چه چیزی گفته می شود… ضمانت به معنای فراتر رفتن از تعهد است. AAP (حزب Aam Aadmi) آن را به پنجاب برد و با موفقیت از آن استفاده کرد، اکنون در کارناتاکا کار کرد.”

کنگره به محض تشکیل دولت در کارناتاکا، پنج ضمانت برای اجرا گذاشته بود.

اینها 200 واحد برق رایگان برای همه خانوارها (گروه جیوتی)، کمک ماهیانه 2000 روپیه به زنان سرپرست هر خانواده (گروه لاکشمی)، 10 کیلوگرم برنج رایگان برای هر یک از اعضای خانواده BPL (Anna Bhagya)، 3000 روپیه در هر ماه بود. برای جوانان فارغ التحصیل بیکار و 1500 روپیه برای دارندگان دیپلم بیکار (هر دو در گروه سنی 18 تا 25 سال) به مدت دو سال (Yuva Nidhi) و سفر رایگان برای زنان در اتوبوس های حمل و نقل عمومی (شاکتی).

آرورا، که گفته می‌شود پشت ویدئوی کمپین انتخاباتی بود که سیددارامایا و شیواکومار را در حال گفتگوی صریح در حین بررسی عکس‌ها مشاهده کرد، گفت ایده پشت آن این بود که به مردم نشان دهیم دو رهبر ارشد وقتی با هم هستند، چه صحبت می‌کنند.

“برخلاف تصور اینکه آنها در حال دعوا هستند و به طرف یکدیگر مشت می زنند، آنها در مورد حزب، در مورد یکدیگر، در مورد مردم بحث کردند. بله، ممکن است رقابت داخلی وجود داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که آنها با یکدیگر دعوا می کنند. ” او گفت.

آرورا با ستایش از رهبری شیواکومار، که استراتژی مبارزات انتخاباتی اش را مدیریت می کرد، گفت که او یک سیاستمدار بسیار متعهد 24×7 است و تجربه زیادی دارد.

او توسط راجیو گاندی انتخاب شد، در سن 32 سالگی وزیر شد. از آن زمان تاکنون، او هرگز در انتخابات شکست نخورده است. حتی اکنون نیز با بیشترین اختلاف برنده شد و سپرده‌های همه افراد دیگر در این رقابت ضبط شد. آرورا گفت، او دارای بینش است، او سزاوار این است که CM شود.

Arora’s DesignBoxed همچنین با کمپین کنگره در راجستان درگیر است و او مطمئن است که ایالتی که سنت تغییر دولت را هر پنج سال یک بار دارد، ممکن است این بار این کار را انجام ندهد.

“احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سیاست درهای گردان متوقف شود، زیرا دولت، CM (رئیس وزیر آشوک گهلوت) در آنجا بسیار محبوب هستند، طرح های اجرا شده توسط دولت در صحنه طنین انداز شده است. کنگره در آنجا شانس بسیار خوبی دارد. ،” او گفت.

آرورا در پاسخ به سوالی در مورد شکاف خلوت-ساچین پایلوت، گفت: “چیزهای خاصی برای روایت های رسانه ای است، من می بینم که روی زمین طرح های CM بسیار محبوب هستند و برای مراقبت از سایر عوامل اطراف کافی هستند.”