کنگره باید درمورد ماده 370 ، اتحاد گوپکار: هیمانتا بیسوا سارما موضع گیری کند

گواتاتی: حزب دارایی هیمانتا بیسوا سارما ، وزیر دارایی آسام ، نقش مشکوکی را ایفا می کند. وی گفت: حزب كنگره تلاش كرده است تا هنگام بیان موضع گیری واضح در برابر ماده 370 و مراحل اتحاد Gupkar در كشمیر ، بازی دوگانه انجام دهد

وی در گفتگو با رسانه ها گفت كه كنگره در حال تلاش برای ارائه به نخبگان ضد ملی گوپكار است در حالی كه وانمود می كند كه یك حزب “ملی” در دهلی است ، اما در آسام با نیروهای عمومی ، AIUDF طرف است.

“این افراد ، با پیشینیان فاسد ، در حالی که در طول سالها درگیر غارت گسترده و فساد بوده اند و توسعه و پیشرفت را برای مردم جامو و کشمیر انکار کرده اند ، تجزیه طلبی را آسان تر کرده اند. پس از دیدن نقش دوگانه کنگره ، ما می پرسیم – های؟ “سارما اضافه کرد.

وی گفت که در 15 اکتبر ، فاروق عبدالله ، رئیس کنفرانس ملی ، اتحاد مردم برای اعلامیه گوپکار را پس از دیدار همه طرفین در محل اقامت خود در جامو و کشمیر (J&K) اعلام کرد.

فاروق عبدالله ، كنفرانس ملی ، رئیس آن و رئیس حزب دموکراتیک خلق مهبوبا مفتی ، نایب رئیس آن است. رهبر پیشین CPM ، MY Tarigami به عنوان مشاور انتخاب شد در حالی که عضو Lok Sabha از جنوب کشمیر حسنین مسعودی هماهنگ کننده مجمع عمومی معروف به اتحاد خلق برای اعلامیه Gupkar خواهد بود.

وی افزود که اتحاد گوپکار ، همانطور که بهتر است گفته شود ، به طور مداوم احساسات ضد ملی را در همه جبهه ها نشان داده است. اینکه آنها در سرینگر و دهلی متفاوت صحبت می کنند کاملاً مشهور است. با این حال ، گستاخی زمان های اخیر از تمام محدوده های تناسب عبور کرده است

سارما گفت که در حالی که اتحاد گوپکار به سختی منافع مردم را برای احیای ماده 370 مداخله می کند ، کنگره همچنان بازی های مضاعف خود را در مورد مسائل مربوط به منافع ملی و امنیت ملی ادامه می دهد.

پیش از این ، رهبران واحد دولتی جامو و کشمیر اعلام کرده بودند که آنها بخشی از اتحاد گوپکار برای انتخابات شورای توسعه منطقه هستند که در جامو و کشمیر برگزار می شود. با این حال ، در عرض 24 ساعت ، رهبران ایالتی آنها چرخش کردند و گفتند که از رهبران “سطح محلی” خواسته شده است که تماس بگیرند.

وی س questionال کرد ، “آیا کنگره از افرادی که به دلیل فرصت طلبی سیاسی با تجزیه طلبان در quos pro quos تلاش کرده اند ، حمایت می کند ، در حالی که حقوق کسانی را که با سه رنگ هند ایستاده اند و از یکپارچگی آن حمایت می کنند ، انکار می کند؟”