کمال هاسان: شانکار کارگردان هندی ۲ از کمال هاسان تشکر می کند و آخرین به روز رسانی را در مورد «تغییر بازی» رام چاران ارائه می کند.

شانکار شانموغام، کارگردان، در حال حاضر برنامه‌های پرتنشی دارد و کارگردانی فیلم «ایندیان ۲» کمال حسن و «تغییر بازی» رام چاران را بر عهده دارد. شانکار شانموغام پس از جمع‌بندی آخرین برنامه Indian 2 از کمال حسن تشکر کرده و تمرکز خود را روی اوج «تغییر بازی» تغییر داده است. فیلمبرداری «Indian 2» به دلایل زیادی در چند سال گذشته متوقف شد. پست توییتری شانکار شانموگام مطمئنا برای طرفدارانی که بی صبرانه منتظر اکران این فیلم بودند، آرامشی به همراه خواهد داشت.

شانکار شانموغام عکسی از دست دادن خود با کمال حسن را در توییتر منتشر کرد. او از کمال حسن برای “برنامه پرقدرت” تشکر کرد.

“از شما برای این برنامه قدرتمند @ikamalhaasan متشکرم ? دوباره در ماه مه شما را می بینیم! برای اوج گیری از #Indian2Gamechanger حرکت می کنیم!!!” شانکار توییت کرد.

هندی 2

Indian 2 دنباله ای بر فیلم هندی محصول 1996 است. «هندی» که به عنوان یک کلاسیک شناخته می شود، کمال حسن را در نقش دوگانه ایفا می کند. به غیر از کمال هاسان، فیلم Indian 2 در نقش های محوری کاجل آگاروال، راکول پریت سینگ، پریا باوانی، سیذارت خواهد بود.

سوباسکاران آلیراجا و اودهایانیدی استالین تهیه کنندگی «ایندیان 2» را برعهده دارند.

“هند” یک مبارز آزادی کهنه کار را نشان می دهد که تصمیم می گیرد با یادگیری یک تکنیک باستانی هنرهای رزمی، اشتباه کنندگان را از بین ببرد. در این فیلم کمال حسن در نقش دو جانبه آزادی خواه و پسرش حضور داشت. در این فیلم سوکانیا، مانیشا کویرالا، اورمیلا ماتوندکار و کاستوری نیز حضور دارند.

تغییر دهنده ی بازی

«تغییر بازی» یک فیلم هیجانی سیاسی است. رام چاران و کیارا ادوانی در این فیلم نقش های محوری دارند. این اولین باری است که شانکار یک فیلم تلوگو را کارگردانی خواهد کرد. کیارا آدوانی قبلا با رام چاران در Vinaya Vidheya Rama کار کرده بود.

شانکار برای کارگردانی فیلم هایی مانند هندی، جین، مودهیوان، نایاک، پسران، سیواجی: رئیس، انتیران، نانبان و 2.0 شناخته شده است.

سوالات متداول

Q1. تولد کمال حسن کی است؟

A1. تولد کمال حسن 16 آبان 68 سالشه.

Q2. Indian 2 منتشر می شود؟

A2. بله، Indian 2 منتشر خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.