کریشل استوس جی فلیپ: کریشل استوس، جی فلیپ علیرغم مراسم جشن عروسی در لاس وگاس به طور قانونی ازدواج نکردند؟ وضعیت رابطه را بررسی کنید

بر اساس گزارش ها، ازدواج کریشل استوس و جی فلیپ، علیرغم اعلام آنها، ممکن است از نظر قانونی الزام آور نباشد. استوس و جی فلیپ اخیرا فاش کردند که به طور غیرمنتظره ای در لاس وگاس ازدواج کرده اند. آنها عشق خود را ابراز کردند و تصاویری از رابطه یک ساله خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند و اظهار داشتند که گاهی اوقات عشق فراتر از انتظارات است. با این حال، به نظر می رسد که ازدواج آنها ممکن است وزن قانونی نداشته باشد.

طرفداران با شور و شوق کریشل استوس (41) و جی فلیپ (29) را با شنیدن خبر ازدواج احتمالی آنها تبریک گفتند. با این حال، مشخص شده است که اتحادیه آنها ممکن است از اعتبار قانونی برخوردار نباشد.

TMZ گزارش داده است که علیرغم گذشت یک هفته از مراسم آنها، هیچ سابقه ازدواج رسمی برای کریشل استاس و جی فلیپ در شهرستان کلارک، نوادا وجود ندارد. این نشان می دهد که عروسی آنها ممکن است از نظر قانونی توسط مقامات به رسمیت شناخته نشود.

به گفته منابع آگاه، تایید شده است که کریشل استوز و جی فلیپ با وجود گمانه زنی های آنلاین، ازدواج قانونی ندارند. با این حال، گفته می شود که آنها قصد دارند در آینده عروسی رسمی برگزار کنند.

این زوج برای اولین بار رابطه خود را در جریان اتحاد مجدد Selling Sunset در ماه می سال قبل فاش کردند. از آن زمان، آنها به عنوان یک زوج مورد تحسین قرار گرفتند، کریشل حتی در موزیک ویدیوی جی فلیپ برای “Get Me Outta Here” ظاهر شد و جی فلیپ در فصل جدید Selling Sunset در نتفلیکس ظاهر شد.

اگرچه جزئیات عروسی آینده آنها ناشناخته است، کریشل قبلاً به E! اخباری مبنی بر اینکه آنها احتمالاً از برگزاری مراسم عروسی تلویزیونی خودداری خواهند کرد. اگرچه کریشل استوس جزئیاتی را در مورد “عروسی خود در وگاس” به اشتراک گذاشته است، اما آنها توانستند آن را از عموم در رسانه های اجتماعی مخفی نگه دارند. با این حال، چند نفر از دوستانشان برای مراسم غافلگیری در نمازخانه حضور داشتند.

کریشل فاش کرد که گروه کوچکی در این مراسم حضور داشتند و تعدادی از دوستان و خانواده از طریق پخش زنده این رویداد را تماشا می کردند. او لباس خود را برای این مراسم، پوشیدن یک لباس مجلسی خیره کننده تا زمین در سفید مرواریدی و یک دسته گل رز سفید در دست توضیح داد. از سوی دیگر، جی کت و شلوار مشکی را انتخاب کرد و با عینک آفتابی و لباس های سفید رنگی جذاب به آن اضافه کرد.

سوالات متداول

Q1. آیا کریشل استوس و جی فلیپ به طور قانونی ازدواج کرده اند؟
A1. نه، هیچ سابقه ازدواج رسمی برای آنها در شهرستان کلارک، نوادا وجود ندارد.

Q2. عروسیشون از تلویزیون پخش میشه؟
A2. آنها احتمالاً از برگزاری مراسم عروسی تلویزیونی اجتناب می کنند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.