کره جنوبی: با افزایش بیش از 9 ماهه موارد ویروس ، کره جنوبی متلاشی می شود

سئول: کره جنوبی اقدامات سختگیرانه ای برای فاصله اجتماعی ، از جمله ممنوعیت تجمع در مکانهای پر خطر مانند میله های کارائوکه در نظر گرفته است ، زیرا ملت آسیا که به دلیل استراتژی اولیه مهار ویروس کرونا مورد ستایش قرار گرفت ، یکی از بدترین تجدید حیات خود را دارد.

نخست وزیر چانگ سای کیون روز یکشنبه گفت هشدار فاصله اجتماعی برای منطقه بزرگ سئول از 2 به 2.5 خواهد رسید. تمام اجتماعات بیش از 50 نفر ممنوع خواهد بود. سرویس دهی به رستوران ها بعد از ساعت 9 شب و محدود به زمان تحویل و تحویل کالا ممنوع خواهد بود. بعلاوه ، هیچ تماشاگری در مسابقات ورزشی مجاز نیست.

چونگ در جلسه مقابله با اقدامات ضد سانحه و ایمنی در تالار شهر سئول گفت: “وضعیت در منطقه بزرگ سئول جدی است.” “سطح 2.5 برای سه هفته آینده تا پایان سال حفظ خواهد شد.” وزیر بهداشت و پارک رفاه نئونگ هو در جلسه توجیهی پس از جلسه گفت که این اقدامات از 8 دسامبر موثر خواهد بود. پارک گفت: “ما جدیتاً خواستار همکاری کامل مردم خود هستیم.”

وی افزود: “دولت برای مهار ویروس” همه تلاش ما را انجام خواهد داد. پارک افزود ، دولت مرکزی به طور همزمان سطح فاصله اجتماعی خارج از منطقه پایتخت را با نصف درجه به سطح 2 افزایش می دهد. کره جنوبی روز یکشنبه 631 مورد را تأیید کرد ، بالاترین رقم در طی 9 ماه گذشته ، در حالی که بر اساس اعلام آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری کره ، مرگ و میرهای کل با پنج مورد افزایش به 545 مورد رسیده است.

ناحیه بزرگ سئول تقریباً نیمی از جمعیت کره جنوبی را در خود جای داده است و چونگ اخلال در مورد آخرین اقدام را تأیید کرد. نخست وزیر گفت: “این اقدام باعث ایجاد فشار اقتصادی و روانی برای صاحبان مشاغل كوچك می شود.”

“اگر ما می خواهیم زندگی عادی خود را هر چه زودتر برگردانیم ، باید اعداد عفونت را كنترل كنیم.” این افزایش در مواردی اتفاق می افتد که فقط در دو هفته گذشته سطح فاصله اجتماعی بالاتر از سئول از 1.5 به 2 رسیده بود و باعث محدود شدن ساعت و اجتماعات رستوران می شود.

چونگ در یکشنبه گذشته در جلسه ای محدودیت های بیشتری را در مورد اقدامات سطح 2 از جمله توقف برخی مشاغل اعلام کرد.