کتابخانه های مجازی ایران را معرفی می کنم.

قیمت کتابخانه: اصولاً قیمت کتابخانه خانگی بر اساس تعداد طبقات، متریال و متراژ کلی تعیین می شود، اما قبل از قیمت بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که این مدل کتابخانه می تواند انتخاب خوبی برای منزل یا محل کار شما باشد. محیط؟ آیا فکر می کنید می تواند کتاب های شما را در حجم زیاد نگه دارد؟1. دیوار پشت مبل مکانی عالی برای داشتن کتابخانه است. مبل شما ممکن است کمی جلوتر قرار بگیرد و فضای کمتری را اشغال کند، اما مزایای زیادی دارد. اگر مستاجر هستید، لازم نیست برای رنگ آمیزی دیوارها یا کاغذ دیواری هزینه کنید، بنابراین بزرگترین دیوار خانه را به این ترتیب می پوشانید.
اختصاص دهید. اگر کتاب‌های کافی برای اختصاص دادن هر قفسه به موضوعی خاص وجود ندارد، برای زیبایی‌شناختی دلپذیر، می‌توانید روش چیدمان را تغییر دهید. امکان چیدمان کتاب ها بر اساس اندازه آنها برای زیباتر شدن ظاهر کتابخانه وجود دارد. کتاب ها را بر اساس طول مرتب کنید و کتاب های هم اندازه را کنار هم در یک قفسه قرار دهید. اکنون ظاهری منظم در کتابخانه خود خواهید دید. در کتابخانه، کتاب ها را از نقطه ای که نام و مشخصات کتاب نمایش داده می شود، قرار دهید. یک قفسه به صورت عمودی و افقی با کتاب ها چیده شده است.
کتابخانه الکترونیکی
بهترین گزینه استفاده از کتاب های صوتی است. استفاده از کتاب های صوتی مزایای بسیاری را به همراه دارد که بزرگترین آن استفاده بهینه از زمان تلف شده است.برای مثال می توان از ساعات طولانی سپری شده در ترافیک در کلان شهرها به طور موثر استفاده کرد. کتاب های رایگان درباره تاریخ را می توان در کتابخانه تاریخ ما یافت. طیف گسترده ای از عناوین ارزشمند و پرفروش مانند آثار ترکیبی، کتاب های مزرعه حیوانات، کتاب های صوتی درباره خسرو شاهانی، راز و ده ها کتاب دیگر در اختیار شما قرار گرفته است. کتاب‌های مرجع از جمله کتاب‌هایی هستند که در تحقیقات به‌ویژه دانشجویان، اساتید و محققین بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کتابخانه رایگان مجازی آنلاین
در مقابل، 65 درصد از آمریکایی‌ها کتاب‌های چاپی و 25 درصد کتاب‌های الکترونیکی را در همان دوره مطالعه می‌کنند، که ثابت می‌کند اکثر خوانندگان کتاب‌های الکترونیکی را جایگزین چاپ نمی‌کنند، بلکه بیشتر مطالعه خود را تکمیل می‌کنند. بله، وقتی به ساحل می‌روند یا وقتی به سر کار می‌رسند، آی‌پدهایشان همیشه نزدیک است، اما تا زمانی که یک «کتاب واقعی» در این نزدیکی هست، انگار کتاب الکترونیکی وجود ندارد. همانطور که در صفحه اول مقاله بالا مشاهده می شود. همانطور که در تصویر بالا می بینید، بین سال های 2011 تا 2019، بین 60 تا 70 درصد آمریکایی ها کتاب های چاپی مطالعه می کردند و استفاده از کتاب های الکترونیکی هرگز قابل مقایسه با استفاده از کتاب نبود.
سایت کتابخانه آنلاین
از آنجایی که همیشه هدف من جذب مخاطب کودک بوده است، بسیاری از مراجعین کتابخانه ما والدین جوانی هستند که می خواهند فرزندان خود را از سنین پایین با کتاب و کتابخوانی آشنا کنند. درنجفی در بخشی از فعالیت های آنلاین ما گفت: قصه گویی یکی از برنامه هایی است که هر چهارشنبه شب در فضای مجازی برگزار می شود. این برنامه با هدف تشویق کودکان به کتابخوانی انجام می شود.در واقع معتقدم اگر بذر مطالعه در روح کودک بکارد، میوه آن در آینده نه تنها برای او، بلکه برای اطرافیان و جامعه نیز مفید خواهد بود.
کتابخانه مجازی تبیان
به گزارش خبرنگار مهر، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی همزمان با هفته کتاب و روز کتابخانه از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه برگزار می شود. برای عضویت در یکی از کتابخانه های عمومی یزد کافی است در این سه روز به یکی از کتابخانه ها مراجعه کنید. علاوه بر این، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه ای در بالای صفحه فعال باشد، علاقه مندان به آن کتابخانه می توانند روی URL مربوطه کلیک کرده و مجموعه مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب کنند. در مرحله بعد پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی عضو کتابخانه عمومی نباشد و یا به سقف دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف از طریق پیامک برای وی ارسال خواهد شد. این مراحل به متقاضی این حق را می دهد که در مهلت تعیین شده از کتابخانه استفاده کرده و از تخفیف مورد نظر بهره مند شود.
همچنین دارای یک موتور جستجو و دسته بندی منظم کتاب ها است که می توان آنها را مرور کرد.DigiLibraries مجموعه ای رو به رشد از کتاب های الکترونیکی رایگان است. گوتنبرگ یک سایت دانلود رایگان خارجی محبوب، نسخه‌های چاپی معتبر کتاب‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا آنها را به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دهد، و با کمک‌های مالی و کمک‌های مردمی اجرا می‌شود. اگر در این سایت کلمات کلیدی را جستجو کنید، می توانید فهرستی از کتاب های مرتبط را پیدا کنید. یکی از خوبی های این سایت ارائه کاتالوگ ویژه ای است که به صورت آفلاین یا با اینترنت کم سرعت قابل استفاده است. همچنین یکی از دلایل بهتر بودن این سایت نسبت به سایر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی است زیرا امکان مطالعه در کتابخوان های الکترونیکی محبوب مانند Kindle و Amazon را فراهم می کند.
وقتی لی یانگ هستید در گوشه ای دنج کتاب می خوانید. طبیعت زیبا و بکر اطراف این کتابخانه را احاطه کرده است. برکه ای زیبا در میان درختان گردو و درختان هلو در این کتابخانه وجود دارد که آن را شبیه دیگر کتابخانه های زیبای دنیا می کند. هر آخر هفته، هزاران چینی به دلیل تلاقی بین طبیعت و علم، از کتابخانه بازدید می کنند. کتابخانه زیبای اشتوتگارت آلمان توسط یک معمار کره ای به سبکی اصلی طراحی شده است. کف یکنواخت سفید کتابخانه به طور منظم و یکنواخت رنگ آمیزی شده است.