کاپیتان: IPL: آندره راسل، رینکو سینگ، نمایش نیتیش رانا امیدهای پلی آف KKR را زنده نگه می دارند

کاپیتان: IPL: آندره راسل، رینکو سینگ، نمایش نیتیش رانا امیدهای پلی آف KKR را زنده نگه می دارند

رینکو سینگ فصل درخشان دیگری را به عنوان یک “تمام کننده” با مرز آخرین توپ به افسانه خود اضافه کرد زیرا نایت سواران کلکته در روز دوشنبه پنجاب کینگز را با پنج ویکت شکست دادند تا امیدهای خود را در پلی آف IPL زنده نگه دارند.

این یک نمایش کامل “RRR” توسط KKR بود، در حالی که نیم قرن کاپیتان نیتیش رانا و آندره راسل با افزایش عضله به تعقیب 180 نفر، رینکو را قادر ساخت تا بازی را با توپ 10-21 به پایان برساند.

پیش از این، وارون چاکراوارتی بار دیگر به طرز درخشانی پیشتاز بخش بولینگ آنها شد تا امتیاز 3/26 را به دست آورد، زیرا KKR یک نمایش بولینگ مرتب برگزار کرد تا PBKS را به کمتر از سطح 179 برای هفت نفر محدود کند، پس از اینکه بازدیدکنندگان تصمیم گرفتند روی ویکت آهسته ضربه بزنند.

در پاسخ، شوی ضربتی شوی KKR با تلاش ستارگان رعنا رهبری شد، زمانی که او خود را به شماره 3 رساند و پایه و اساس را با توپ 38 51 (6×4، 1×6) گذاشت.

رانا روی یک ویکت که توپ عجیب و غریب در آن چنگ می‌زد و ضربه‌زنان برای یافتن زمان‌بندی‌های خود به سختی می‌کوشیدند، قبل از آندره راسل و رینکو سینگ، یک پایه مهم با ونکاتش آییر (11) بخیه زد.

داستان های بیشتر برای شما

« بازگشت به داستان های توصیه


راسل که بعد از اینکه رانا قربانی دوم راهول چهار شد، به 56 توپ از 28 توپ نیاز داشت، بالستیک مقابل سام کوران به میدان رفت و او را سه شش در چهار توپ در یک 20 ران اوور کشید تا معادله را به نفع KKR تغییر دهد. مرگ بر روی متخصص آرشدیپ سینگ که 6 توپ برای دفاع داشت، با چهار توپ اول ضربه را از بین برد. آرشدیپ اغلب به دلیل شکست خوردن بازیکنانش در اواخر وقت ناکام بوده است. زمانی که راسل در توپ ماقبل آخر از میدان رفت، درام بیشتری رخ داد زیرا رینکو سینگ آرام (21 بیرون، 10 ب) بار دیگر به نجات KKR آمد و پیروزی را با یک ضربه محکم کرد. مرز از آخرین توپ

دو نفر از راسل و رینکو، 54 دوش را از 26 توپ، با هم به دست آوردند.

دومین برد متوالی آنها باعث شد تا KKR (0.079-) رویال چلنجرز بنگلور (-0.209) را پشت سر بگذارد و به پنج تیم برتر در نرخ خالص تبدیل شود، زیرا پنج تیم با 10 امتیاز در میانه جدول برای پلی آف هستند.

چهار با واگذاری تنها سه ران، یک دهم درخشان را به ثمر رساند تا آنها را 76 بر 2 در نیمه راه به دست آورد، زیرا تیم میزبان هنوز کار زیادی برای انجام با 104 ران مورد نیاز از پشت 10 داشت.

اما رانا آن را برگرداند و مسئولیت لیوینگستون را برعهده گرفت، زمانی که او با اسپینر پاره وقت PBKS برای دو چهار و شش ضربه متوالی در 16 ران اوور برخورد کرد.

هنوز هم یک راهپیمایی با پاگرد راهول چهار نبود که بی سر و صدا نقش خود را در 4-0-23-2 مرتب خود انجام می داد.

او نه تنها جایگاه بیش از 50 رانا و ونکاتش ایر را شکست، بلکه این دو را در فاصله 9 رانش رد کرد تا امیدهای PBKS را زنده نگه دارد.

پیش از این، جیسون روی، بازیکن تیم KKR Impact (38؛ 24 ب) و رحمان الله قرباز (15؛ 12 ب) زمانی که آرشدیپ سینگ را در یک 16 ران اوور به سمت تمیزکننده ها بردند، به 36 رسیدند و در چهار اور بدون هیچ باختی به آنها رسیدند.

اما دو نفر ابتدایی نتوانستند شروع خود را تبدیل کنند و در فاصله 16 تحویلی که مسابقه به طور مساوی تمام شد، به میدان رفتند.

ناتان الیس موفق شد گورباز LBW را با تله ای کندتر به دام بیاندازد، قبل از اینکه روی قربانی برار شود، پس از اینکه نتوانست میدویک عمیق را پاک کند.

در روزی که سونیل نارین (4-0-29-0) خوب بود اما باز هم بدون گلوله رفت، چاکروارتی از طبیعت کند مسیر که توپ عجیب و غریب در آن چنگ انداخته بود لذت برد تا با ارقام عالی 4-0-26-3 پس از بازگشت به زمین بازگردد. PBKS خفاش را انتخاب کرد.

برای PBKS بدتر بود اما دو نفر شاهرخ خان (21 خارج از بازی، 8b) و هارپریت برار (17 خارج از بازی، 9b) به طرز درخشانی در دو اور آخر که 36 ران در یک 40 دوش ایستاده بود، پیشرفت کردند. که فقط 16 توپ بیرون آمد.

چاکروارتی تازه از آخرین قهرمانی‌هایش که از 9 ران در برابر سان‌رایزرز حیدرآباد دفاع کرد، دو نفره پنجاب متشکل از لیام لیوینگستون و جیتش شارما را که به نظر می‌رسید در اوورهای میانی کمرشان شکسته بود حذف کرد.

لیوینگستون به بهترین شکل ویرانگر خود نگاه می کرد و در اوور پنجم آندره راسل را سه تا چهار شکست داد.

لیوینگستون که در 9 توپ 15 خود خطرناک به نظر می رسید، با یک شکست سریع پا از چاکراوارتی به میدان رفت تا شاقول را روی پای پشتی خود به دام بیاندازد.

با جذب هارشیت رانا (3-0-33-2) در پاورپلی، KKR شروعی عالی داشت و PBKS را به 58/3 کاهش داد.

کاپیتان شیخار داوان (57؛ 47 ب) روز گذشته در مسابقه ای شبیه به ویرات کوهلی در مقابل پایتخت دهلی لنگر انداخت اما چپ دست هرگز نتوانست از زمین بازی کند و توسط کاپیتان KKR نیتیش رانا اخراج شد.

داوان با همکاری جیتش شارما (21) 53 ران همکاری کرد.

رانا به طرز هوشمندانه‌ای یک بار داخل پاورپلی و سپس در 8، 13 و 17 اوور چاکراوارتی را بولد کرد که او سهمیه خود را تمام کرد و ریشی داوان را با یک بازی اشتباه پاک کرد.

ریشی (19؛ 11b) قصد داشت چاکروارتی را برای شش در توپ اول شکست دهد، اما اسپینر KKR آخرین خنده را داشت.

روی یک ویکت عدن که از بیرون به سمت خشک‌تر به نظر می‌رسید، سیمر رانا شروعی عالی به KKR داد، پس از اینکه پرابهسیمران با سه مرز از آرورا در اوور اول، دو بار در دو اوور ضربه‌ای زد.

گورباز در تلاش دوم، پرابهسیمران را گرفت و در تلاش بعدی او مقابل رانا، مرد بکبک، بانوکا راجاپاکسا را ​​برای یک اردک سه توپی، داشت.

با این حال، همه چیز همچنان به نفع PBKS تغییر می کند، زیرا لیام لیوینگستون در یک ضدحمله با آندره راسل با سه حرکت چهارگانه پشت سر هم در یک 19 ران اوور، آندره راسل را مورد حمله قرار داد.

PBKS پس از پنج اور، زمانی که چاکراوارتی شاقول لیوینگستون را در یک چرخش حیاتی برای KKR به دام انداخت، PBKS با 51/2 در مسیر حرکت کرد.