کامالا هریس می گوید ، COVID-19 با گوش دادن به متخصصان تحت کنترل قرار می گیرد

ایالت واشنگتن [US]: کمال هریس ، معاون رئیس جمهور منتخب ایالات متحده روز دوشنبه گفت که دولت جو بایدن COVID-19 را در کشوری که از مرز 11 میلیون عبور کرده است ، کنترل می کند.

کمالا گفت که او و بایدن با گوش دادن به متخصصان ، اثر همه گیری در ایالات متحده را مهار خواهند کرد.

کامالا هریس در توئیتر خود نوشت: “دولت بایدن-هریس با گوش دادن به متخصصان ، اجرای آزمایش و ردیابی در سراسر کشور و اطمینان از ایمن و رایگان بودن واکسن ها ، COVID-19 را تحت کنترل خود در می آورد.”

این امر پس از آن صورت می گیرد که شرکت بیوتکنولوژی مدرن آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد واکسن بالقوه Covid-19 ، که طبق نتایج موقت آزمایشات بالینی مرحله آخر ، 94.5 درصد در محافظت از افراد در برابر ویروس کرونا موثر است.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به این پیشرفت گفت که این کشور هنوز “ماهها با واکسن COVID-19 فاصله دارد” ، افزود: آمریکایی ها برای مقابله با ویروس نیاز به ادامه تمرینات فاصله اجتماعی و ماسک پوشیدن دارند.

“اخبار امروز درباره واکسن دوم دلیل دیگری برای احساس امیدواری است. آنچه در مورد واکسن اول صادق بود ، در مورد واکسن دوم نیز صادق است: ما هنوز ماه ها با ما فاصله داریم. تا آن زمان ، آمریکایی ها باید به تمرین فاصله اجتماعی و ماسک پوشیدن برای ویروس را تحت کنترل درآورید. “بایدن در توییتی نوشت.

در همین حال ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده سریعاً اعتبار خود را گرفت زیرا Moderna اعلام کرد که نامزد واکسن Covid-19 آن تقریباً 95 درصد کارایی را نشان داده است.

“واکسن دیگری به تازگی اعلام شده است. این بار توسط مدرنا ، 95 درصد موثر است. برای آن” مورخان “بزرگ ، لطفاً بخاطر داشته باشید که این اکتشافات بزرگ ، که به آفت چین پایان می دهد ، همه در ساعت من اتفاق افتاد!” ترامپ در توییتی نوشت.

پس از اعلام مدرنا ، کاخ سفید رئیس جمهور آمریكا را به خاطر پیشرفت واكسنی كه برای درمان ویروس كرونا موثر شناخته شده است ، مقصر دانست.