کار ترکیبی: از هر 10 کارمند 9 نفر فکر می کنند کار ترکیبی می تواند تجارت را پایدارتر کند: مطالعه

یک مطالعه جدید نشان می دهد که از هر 10 کارمند در هند 9 نفر فکر می کنند که کار هیبریدی می تواند تجارت را پایدارتر کند. دلایل اصلی این امر افزایش تمرکز بر ذخیره و مدیریت اسناد دیجیتال (44٪)، به طور کلی تشویق به استفاده از همکاری دیجیتال و ابزارهای گردش کار، و مصرف کمتر برق در فضاهای اداری تجاری است.

از آنجایی که آینده کار در سطح جهانی پس از همه‌گیری تغییر می‌کند، کسب‌وکارها شروع به اصلاح رویکرد خود به سمت پایداری از طریق مشارکت کارکنان و مکان‌های کاری ترکیبی کرده‌اند. برای درک بهتر موضع کارگران هندی در مورد شیوه های پایداری کسب و کارشان، ادوبی نظرسنجی پایداری در محل کار خود را با بیش از 1000 کارمند هندی و مدیران کسب و کار انجام داد.

از پاسخ دهندگان نظرسنجی در مورد ابتکارات پایداری شرکت آنها و همچنین پیش بینی آنها برای دهه آینده سؤال شد. به گفته پاسخ دهندگان، شیوه های پایدار در محل کار منجر به بهبود فرهنگ محیط کار، کاهش اثرات منفی محیطی و افزایش نرخ بهره وری کلی می شود.

تعهد ما به پایداری، با کمک به مشتریان در جهت کارآمدتر و پایدارتر با استفاده از راه‌حل‌های دیجیتال ما، عملیات جهانی و کار محصول ما را در بر می‌گیرد. یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد که کارمندان بیشتری می‌خواهند در راه‌اندازی شیوه‌های کسب‌وکار پایدار در محل کار خود مشارکت داشته باشند و این بازتاب روشنی از طرز فکر الهام‌بخشی است که نیروی کار هندی نسبت به آینده کاری پایدار دارند.» رئیس و مدیر عامل، Adobe India.

این نظرسنجی نشان داد که 83 درصد از پاسخ‌دهندگان احساس قدرت می‌کنند تا به بهبود شیوه‌های پایداری شرکت‌شان کمک کنند و 82 درصد مایلند بیشتر درگیر شیوه‌های پایداری در محل کار خود باشند. حدود 70 درصد از کارمندان هندی احساس می‌کنند که شرکت آنها در اجرای شیوه‌های پایداری با سایر شرکت‌های بخش خود همسو است یا از آنها جلوتر است، بیش از 84 درصد از کارمندان اضافه می‌کنند که شرکت آنها دارای پرسنل اختصاصی است که مسئول اجرای این شیوه‌ها هستند.

94 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به طور مستقیم در اجرای شیوه های پایداری در محل کار خود نقش دارند. علاوه بر این، 97 درصد از مدیران بر این باورند که رسیدن به پایداری بالا در محل کار برای آنها مهم است و 41 درصد از مدیران، پایداری در محل کار را به عنوان یکی از سه معیار اصلی خود برای موفقیت در کسب و کار رتبه بندی کردند. آنها همچنین نشان دادند که اکثریت قریب به اتفاق مدیران هندی از نظر پایداری در کارت امتیازی عملکردشان ارزیابی می‌شوند.

اکثریت بزرگی از مدیران هندی (93٪) همچنین خاطرنشان کردند که شرکت آنها تلاش های پایداری خود را برای جذب کارکنان بالقوه بیشتر افزایش داده است، به طوری که حدود 71٪ از کارمندان اظهار داشتند که آنها فقط در شرکتی کار می کنند که پایداری را در اولویت قرار می دهد.