چگونه در سال 2020 با شما برای یک تجربه جستجوی ایمن، بدون هرزنامه کار کردیم | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

چگونه در سال 2020 با شما برای یک تجربه جستجوی ایمن، بدون هرزنامه کار کردیم |  وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل |  توسعه دهندگان گوگل

چهارشنبه 26 می 2021

اطمینان از اینکه تجربه جستجوی Google شما ایمن و بدون هرزنامه است همیشه برای ما مهم است. در سال 2020، ما روی نوآوری‌های زیادی سرمایه‌گذاری کردیم تا نتایج جستجوی Google را تمیز نگه داریم و نتایج را از وب‌سایت‌های باکیفیتی که به‌جای وب‌سایت‌های هرزنامه ایجاد کرده‌اید ارائه کنیم. با این حال، این مأموریتی نیست که بتوانیم به تنهایی به آن دست یابیم و از اینکه شما را در این سفر با خود داریم هیجان زده هستیم.

با نگاهی به سال گذشته، در اینجا ابتکارات ما برای همکاری با شما در راستای هدف مشترک ارائه بهترین تجربه جستجوی Google به کاربران ارائه شده است.

یک وب امن تر و اکوسیستم جستجوی Google بدون هرزنامه با وب سایت های خوش ساخت شروع می شود. به همین دلیل است که ما دائماً در تلاش هستیم تا بینش، ابزار و منابع بهتری را در اختیار شما قرار دهیم تا ساخت وب‌سایت‌هایی با بهترین تجربه کاربری را برای شما آسان‌تر کنیم.

بینش ها

ما بیش از 140 میلیون پیام برای صاحبان سایت در کنسول جستجو ارسال کردیم که نسبت به سال قبل افزایش داشته است. این امر عمدتاً توسط سایت‌های جدیدی که از «کنسول جستجو» استفاده می‌کنند، اعلان‌های ویژگی‌های جدید برای کمک به صاحبان سایت در طول COVID-19، و همچنین اطلاعات بینش و اعلان‌های مفید در مورد مسائل احتمالی که ممکن است بر ظاهر سایت آن‌ها در «جستجو» تأثیر بگذارد، هدایت می‌کند. از بین تمام پیام ها، 2.9 میلیون پیام مربوط به اقدامات دستی وب هرزنامه بود. این نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است زیرا بسیاری از مسائل مربوط به هرزنامه قبلاً توسط الگوریتم های ما مراقبت شده است. این‌ها بینش‌های عملی بودند – برای مثال، پیام‌هایی که برای صاحبان سایت‌هایی که هک شده‌اند ارسال می‌شود تا بتوانند به‌سرعت به مسائل امنیتی رسیدگی کنند و اختلال و آسیب به کاربران را به حداقل برسانند. همراه با رابط کاربری جدید برای پیام ها، امیدواریم پیام های ما برای شما به عنوان صاحبان سایت راحت تر و مفیدتر باشد.

ابزار

تیم کنسول جستجو به طور خستگی ناپذیری در طول سال کار کرد تا ویژگی‌هایی را برای شما به ارمغان آورد که می‌تواند به شما در تشخیص هرزنامه یا رفتار ناامن در وب‌سایت‌هایتان کمک کند، مانند ابزار رد کردن پیوندها، نسخه جدیدی از گزارش آمار خزیدن و گزارش فیلترینگ SafeSearch. این تیم همچنین روی ویژگی‌هایی کار کردند که به شما کمک می‌کنند تا وب‌سایت‌هایی با محتوای با کیفیت بالا بسازید، که در بهبود اکوسیستم و کاهش هرزنامه حیاتی است. برای مثال، ما Rich Results Test را از نسخه بتا فارغ‌التحصیل کردیم تا از توسعه‌دهندگانی که با انواع نتایج غنی Google مانند رویدادها یا پست‌های شغلی کار می‌کنند، بهتر پشتیبانی کنیم.

منابع

ما مجموعه آموزشی Search Console را عرضه کردیم تا بتوانید از ابزارهایی که ارائه می‌دهیم نهایت استفاده را ببرید. در حالی که به گسترش منابع خود ادامه می‌دهیم، می‌دانیم یافتن چیزها ممکن است دشوار باشد، بنابراین مرکز جستجوی Google را راه‌اندازی کردیم و وبلاگ‌های خود را برای متمرکز کردن منابع خود منتقل کردیم. برای حمایت بهتر از شما، یک را راه اندازی کردیم کانال پشتیبانی جدید برای گزارش مشکلات امنیتی مداوم ناشی از بدافزار، هک یا دانلودهای مضر، و ما تعدادی تشدید را دریافت کرده ایم که توانستیم به صاحبان سایت کمک کنیم تا آنها را حل کنند.

ما امیدواریم که این ابتکارات کار را برای شما در سفر ما به سمت یک وب بهتر با هم آسان کند.

صاحبان وب‌سایت همچنان به سؤالات خود پاسخ می‌دادند و مشکلات را در «انجمن راهنمایی مرکزی جستجو» برطرف می‌کردند. ما بیش از 39000 پست را در سال 2020 دیدیم. بسیاری از این پست ها نشان دادند که کسب و کارها حضور آنلاین را بیش از هر زمان دیگری در اولویت قرار داده اند، و ما هیجان زده هستیم که می بینیم جوامع ما می توانند به شرکت ها در هر اندازه کمک کنند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشند یا آنلاین شوند. اولین بار. همه اینها بدون کارشناسان محصول ما که به صرفه جویی در روز ادامه می دهند، هر بار یک سوال امکان پذیر نخواهد بود.

ما جامعه جهانی خود را گسترش دادیم تا عربی، چینی (ساده شده)، لهستانی و ترکی را در سال 2020 پوشش دهیم و اکنون از 17 زبان از جمله کره ای، تایلندی و ویتنامی پشتیبانی می کنیم. از آنجایی که کارشناسان محصول (PEs) به تقویت این انجمن‌های کمک آنلاین ادامه می‌دهند، ما همچنین میزبان اولین اجلاس مجازی خبرگان محصول بودیم که در آن PE از سراسر جهان برای جلسات اجتماعی، آموزشی و اشتراک‌گذاری با تیم‌های محصول Google گرد هم آمدند. ما از PE ها و همه کسانی که در رشد این جامعه حمایت کننده سهیم بوده اند سپاسگزاریم. اگر سوالی دارید یا برای به چالش کشیدن خود و کمک به دیگران در همان زمان مراجعه کنید.

خوشحالیم که توانستیم شما را در پنج رویداد حضوری در ابتدای سال 2020 ببینیم. از آن زمان تاکنون، نتوانسته ایم شما را حضوری ببینیم، اما همیشه به دنبال راه های بیشتری برای دور هم جمع شدن هستیم. . ما در بیش از 50 رویداد آنلاین صحبت کردیم و بیش از 80 جلسه ساعت اداری آنلاین برگزار کردیم. در حالی که نمی‌توانیم حضوری از شما در کنفرانس‌های خود میزبانی کنیم، جلسات Search Central Lightning Talks و اجلاس‌های محصول را در خانه شما در دسترس قرار دادیم. ما همچنین پادکست Search Off the Record و اولین Unconference مدیر وب سایت مجازی را آغاز کردیم. ما امیدواریم که شما به همان اندازه که ما از کشف این راه های جدید برای دور هم جمع شدن لذت می بریم لذت ببرید و امیدواریم به زودی دوباره شما را به صورت حضوری ببینیم.

سفر ما به سمت یک وب امن تر بدون هرزنامه ادامه دارد! در حالی که کار ما هرگز انجام نمی شود، ما بسیار سپاسگزاریم که این فرصت را داریم تا با شما این سفر را آغاز کنیم. با تشکر از شما و در تماس باشید توییتر، یوتیوب، وبلاگ، انجمن.

ربات Google با شما به سمت وب ایمن تر و بدون هرزنامه کار می کند