چرا باید جک های پارکینگی را بخریم

جک پارکینگی

جک پارکینگی به صورت یک پایه دیواری (که به آن میل جک نیز گفته می شود) در سمت چپ یا راست درب پارکینگ نصب می شود. نحوه ی کارکرد آن خیلی آرام و بی صدا می باشد که حدود 30 سانتی متر فاصله بین لبه درب پارکینگ و دیوار جانبی نیاز دارد.

برای خرید دربازکن پارکینگ به دنبال چه چیزی باشید؟

درب پارکینگ شما نیاز اساسی شما را تعیین می کند. برای یک درب با عرض حدودا 2 الی 3 متر که از چوب جامد ساخته نشده است، تقریباً هر درب بازکنی کار می کند. ارزان ترین جک پارکینگی حدود 3 تا 4 میلون تومان است که معمولاً یک موتور نیم اسب بخار با یک درایو زنجیره ای است. قدرتمند ترین جک پارکینگی 1.25-1.5 اسب بخار، که بالاتر از 5 میلیون تومان است. این محصولات جک درب پارکینگ درب های دو لنگه سنگین تر را بلند می کنند و این کار را سریع تر انجام می دهند.

نحوه برنامه ریزی جک پارکینگی

محصولات جک پارکینگی تنظیماتی برای تنظیم حداکثر ارتفاع باز شدن دارند. این ها معمولاً روی محفظه بازکن یافت می شوند. برنامه نویسی برای همگام سازی با ریموت های دستی و کنترل های داخلی خودرو (معروف به HomeLink) بسته به سازنده متفاوت است. معمولاً شامل یک دنباله از فشار دادن و نگه داشتن دکمه مورد نظر برای پاک کردن هر کد و ذخیره کد جدید است. مراحل اضافی برای اتصال بازکن به شبکه وای فای خانگی و یک برنامه تلفن هوشمند مربوطه معمولاً در چند دقیقه تکمیل می شود.

ویژگی ‌های مهم برای مشتریان جک پارکینگ

عملکرد بی‌صدا، ظرفیت بالا، قدرت کار کردن درب ‌های سنگین یا دو لنگه، و همچنین مدرن بودن آن برای اینکه بخشی از نمای خانه باشند. از دیگر ویژگی های مد نظر کاربران می توان به قابلیت تردد بالا و سرعت بالای باز و بسته شدن درب اشاره کرد.

درب بازکن برقی پارکینگ متشکل از یک واحد نیرو است که حاوی موتور الکتریکی است. واحد قدرت به یک مسیر متصل می شود. یک چرخ دستی متصل به بازویی که به بالای درب پارکینگ متصل می شود، روی مسیر به جلو و عقب می لغزد، بنابراین درب پارکینگ را باز و بسته می کند. چرخ دستی در امتداد مسیر توسط یک زنجیر، تسمه یا پیچ کشیده می شود که هنگام کار با موتور می چرخد. یک مکانیزم باز شدن سریع به چرخ دستی متصل شده است تا در هنگام قطع برق یا در مواقع اضطراری درب پارکینگ از درب بازکن جدا شود تا کار دستی انجام شود. سوئیچ های محدود در واحد قدرت، فاصله باز و بسته شدن درب پارکینگ را هنگامی که موتور سیگنالی از کنترل از راه دور یا دکمه فشار دیواری برای کارکرد درب دریافت می کند، کنترل می کند.

کاربرد جک پارکینگی

درب بازکن ها برای کارکرد ایمن برای مصارف مسکونی به چند جزء اضافی نیاز دارند. این ها شامل یک مانیتور کشش کابل برای تشخیص شکسته شدن کابل و یک مکانیسم قفل جداگانه برای قفل کردن درب هنگام بسته شدن کامل است. اینها این مزیت را دارند که فضای سقفی را که یک درب بازکن و ریل معمولی اشغال می کند آزاد می کنند. اینها همچنین این عیب را دارند که درب باید دارای میله پیچشی برای اتصال موتور باشد.

ویژگی های اضافی که در طول سال ها اضافه شده اند عبارتند از:

فلاشر ها (چراغ های حسن نیت) به صورت خودکار با باز شدن در (یا از طریق سنسورهای حرکتی) روشن می شوند و پس از یک تاخیر از پیش تعیین شده به طور خودکار خاموش می شوند. در حین باز و بسته شدن درب همانند چراغ خطر این فلاشر ها به صورت مداوم جشمک می زنند و اعلام خطر می نمایند.

یک ویژگی قفل از راه دور، این است که گیرنده رادیویی را در زمانی که فرد در تعطیلات است یا برای مدت طولانی از خانه دور می باشد، خاموش می کند.

در دسترس بودن لوازم جانبی افزایش یافته است، از جمله ویژگی‌هایی مانند صفحه‌کلید بی‌سیم، ریموت‌های زنجیر کلید، و پیچ‌ های برقی برای قفل کردن خود درب که کاملا کاربردی است.

قابلیت بسته شدن اتوماتیک درب که پس از مدت زمان مشخص توسط مالک، درب پارکینگ را برای جلوگیری از سرقت می بندد.

ویژگی های پیچیده تری نیز موجود است، مانند سنسور مونوکسید کربن یکپارچه برای باز کردن درب در صورت پر شدن دود پارکینگ. سیستم‌های دیگر به فعال‌سازی در از طریق اینترنت اجازه می‌دهند تا صاحبان خانه بتوانند درب پارکینگ خود را از دفتر خود برای تحویل باز کنند.

تعمیر جک پارکینگی

فروشگاه اینترنتی کیانسل در کنار خرید و فروش و نصب جک پارکینگی، تعمیر جک پارکینگی را نیز به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. آیا جک پارکینگی شما مشکلی دارد؟ راه حل شما در دستان تعمیرکاران ماهر کیانسل است.

آیا درب پارکینگ شما نادرست بسته می شود؟ یا در هنگام باز کردن خیلی سنگین به نظر می رسد؟ یا کلا باز نمی شود؟ یا هنگام کارکرد صدای تپش آزار دهنده ای ایجاد می کند؟ یا شاید هم به خودی خود باز و بسته می شود؟

در این زمان که با مشکلاتی از این قبیل برخورد کردید نیاز است که با ما تماس بگیرید! شما می توانید در مورد تمام سوالات درب پارکینگ خود به ما اعتماد کنید و ما مطمئن خواهیم شد که مشکلات شما را به سرعت و به درستی حل خواهیم کرد. تعمیرکاران ماهر کیانسل می توانند مشکلات زیر را برای شما برطرف نمایند:

  • پر سر و صدا بودن درب پارکینگ
  • فنرهای شکسته
  • غلتک های شکسته یا خم شده
  • کابل های درب پارکینگ شکسته
  • مسیرهای خمیده یا نامناسب
  • تعویض مقاطع
  • بازرسی های ایمنی
  • تعمیرات اساسی سخت افزار درب پارکینگ
  • نگهداری

با شماره 09126491400 تماس بگیرید و هر درخواستی که دارید را با ما در میان بگذارید. چرا ما؟ برای اینکه: خدمات اضطراری درب پارکینگ 24\7 یعنی هفت روز هفته به صورت 24 ساعته ارائه می دهیم.

اگر هنگام باز یا بستن درب پارکینگ متوجه صدای غیرمعمولی شدید که از درب پارکینگ شما خارج می شود، ممکن است مسیر هایی که به درستی تراز نشده اند مقصر باشند. تراک ‌های نامناسب نه تنها باعث ایجاد نویز بیش از حد می‌شوند، بلکه می‌توانند به موقعیت‌های ناامنی برای اعضای خانواده شما منجر شوند. در اینصورت فقط با کیانسل تماس بگیرید و به سرعت تیم خدمات ما را در خانه خود خواهید داشت و مسیرهای خود را مجدداً تنظیم می کند. با این حال، معطل نکنید زیرا درب پارکینگ ممکن است از مسیرهای خود جدا شود. در این شرایط، ضروری است که یک تماس خدماتی را برنامه ریزی کنید تا تکنسین های ما بتوانند به خانه شما بیایند و درب پارکینگ شما را دوباره وصل کنند و در عین حال سیستم شما را متعادل و تراز کنند. همچنین قطعات را بررسی و تنظیم می کنند تا از بروز مجدد این مشکل جلوگیری شود.

توجه داشته باشید که درب های پارکینگ شما ممکن است به دلایلی غیر از ساییدگی یا پارگی طبیعی از مسیر خارج شوند. نه تنها آسیب ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله یا گردباد، بلکه ضربه ناشی از یک وسیله نقلیه یا جسم سنگین نیز می تواند بر روی مسیرهای درب پارکینگ شما تأثیر بگذارد.

برای اینکه کمترین نیاز را به تعمیر جک پارکینگی پیدا کنید، جک برقی و درب پارکینگ خود را به صورت دوره ای چک و در صورت بروز مشکل آنرا رفع نمایید.