چاندریکا ساها: بازیگر CID چاندریکا ساها از شوهرش به دلیل زخمی کردن نوزاد پسر شکایت کرد

بازیگر تلویزیون چاندریکا ساها که به خاطر برنامه های جنایی معروفی مانند CID، Adaalat و Savdhaan هند شناخته می شود، از شوهرش شکایت پلیسی کرده است. چاندریکا ادعا کرده است که شوهرش امان میشرا به پسر بچه 15 ماهه آنها تجاوز کرده است. چاندریکا مجبور شد کودک را سریع به بیمارستان برساند و پس از آن شکایتی رسمی از همسرش ارائه کرد. چاندریکا فیلم مدار بسته تلویزیونی (CCTV) را به پلیس ارسال کرد.

در اینجا چیزی است که ما در مورد پرونده Chandrika Saha می دانیم.

چاندریکا ساها برای شکایت از شوهرش به ایستگاه پلیس بانگور ناگار در بمبئی مراجعه کرد. او پس از اینکه او را مجروح دید، فیلم دوربین مداربسته را از اتاق خواب فرزندش ارسال کرد. با توجه به شکایت او به پلیس، آنچه رخ داده است.

چاندریکا اشاره کرد که در روز جمعه، 5 می 2023، در آشپزخانه خانه خود بود که گریه نوزاد پسرش را شنید. او از شوهرش خواست که از کودک مراقبت کند و او کودک را به اتاق خوابش برد. چاندریکا بعداً صدای گریه پسرش را دوباره شنید و صدای تپش بلندی شنید. او که شوکه شده بود، شتافت تا ببیند چه اتفاقی افتاده است و متوجه شد که کودک روی زمین دراز کشیده و بدنش جراحاتی وارد کرده است.

چاندریکا کودک شیرخوار خود را به بیمارستانی خصوصی در ملاد در غرب بمبئی برد. او برای بررسی فیلم دوربین های مداربسته اتاق خواب کودک به خانه بازگشت و متوجه شد که شوهرش نه یک بار بلکه سه بار نوزاد را به زمین هل می دهد. چاندریکا با دیدن این موضوع شکایتی را به ایستگاه پلیس محلی ارائه کرد.

دعوای چاندریکا و امان بر سر بچه

چاندریکا ساها به پلیس گفت که قبل از ازدواج با امان میشرا مطلقه بوده است. پس از آشنایی با امان، او باردار شد و او اصرار کرد که سقط جنین کند. اما پزشکان توصیه نکردند و این زوج کودک را نگه داشتند و زمانی که پسرشان 14 ماهه بود ازدواج کردند. اما امان همچنان با کودک مشکل داشت.

جزئیات شکایت پلیس چاندریکا ساها

در پرونده چاندریکا ساها، پلیس شکایتی را به ثبت رسانده و امان میشرا را طبق بند 75 قانون عدالت نوجوانان (مراقبت و حمایت از کودکان) 2015 به دلیل تعرض به یک کودک تحت حضانت محکوم کرده است. تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

سوالات متداول

Q1. شوهر چاندریکا ساها کیست؟
A1. چاندریکا ساها با امان میشرا ازدواج کرده است.

Q2. برنامه های تلویزیونی چاندریکا ساها چیست؟
A2. چاندریکا ساها در CID، Adaalat و Savdhaan India بازی کرده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.