پیش بینی آب و هوا در روز یادبود 2023: روز یادبود 2023 در ایالات متحده پیش بینی آب و هوا: طوفان های تندری در بخش هایی از آمریکا پیش بینی می شود. جزئیات اینجا

روز یادبود 2023 اینجاست و این یک تعطیلات فدرال در ایالات متحده است. پیش بینی آب و هوا برای روز یادبود امسال روشن به نظر می رسد. با این حال، بر اساس یک گزارش، مناطق خاصی بارندگی خواهند داشت.

بر اساس گزارشی که در weather.com منتشر شده است، در بخش‌هایی از راکی‌های شمالی، دشت‌ها و سیرا نوادای کالیفرنیا در روز یادبود در سال 2023 طوفان‌های تندری پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، هوای خشک در جنوب غربی، ساحل غربی، بیشتر مناطق دره می سی سی پی، دریاچه های بزرگ و نیوانگلند در تعطیلات روز یادبود پیش بینی می شود.

به گزارش سرویس تحقیقات کنگره، روز یادبود سال 2023 روز تأمل و یادآوری کسانی است که در حین خدمت در ارتش آمریکا جان باختند. این تعطیلات تا حدی توسط لحظه ملی یادآوری می شود، که همه آمریکایی ها را تشویق می کند تا در ساعت 3 بعد از ظهر برای یک لحظه سکوت مکث کنند.

این تعطیلات از جنگ داخلی آمریکا سرچشمه می‌گیرد که بین سال‌های 1861 و 1865 بیش از 600000 نیروی نظامی – اعم از اتحادیه و کنفدراسیون – کشته شدند.

در مورد اولین جشن ملی که در آن زمان روز تزئین نامیده می شد، اختلاف نظر کمی وجود دارد. این در 30 مه 1868، پس از آن رخ داد که سازمانی از کهنه سربازان اتحادیه خواستار تزئین قبرهای جنگی با گل هایی شد که در حال شکوفه بودند.

این عمل قبلاً در سطح محلی گسترده شده بود. واترلو، نیویورک، مراسم رسمی را در 5 مه 1866 آغاز کرد و بعداً به عنوان زادگاه این تعطیلات اعلام شد. با این حال، بر اساس گزارش کتابخانه کنگره، بولسبورگ، پنسیلوانیا، اولین جشن خود را در اکتبر 1864 آغاز کرد. و زنان در برخی ایالت های کنفدراسیون قبل از پایان جنگ قبرها را تزئین می کردند.

اما دیوید بلایت، استاد تاریخ دانشگاه ییل، به 1 می 1865 اشاره می کند، زمانی که حدود 10000 نفر، که بسیاری از آنها سیاه پوست بودند، رژه ای برگزار کردند، سخنرانی هایی شنیدند و قبرهای مردگان یونیون را در چارلستون، کارولینای جنوبی تقدیم کردند.

در مجموع 267 سرباز اتحادیه در یک زندان کنفدراسیون جان باختند و در یک گور دسته جمعی دفن شدند. پس از جنگ، اعضای کلیساهای سیاه پوست آنها را در گورهای فردی دفن کردند.

سوالات متداول

Q1. روز یادبود 2023 چه زمانی است؟
A1. روز یادبود 2023 در آخرین دوشنبه ماه مه است.

Q2. آیا در روز یادبود باران خواهد آمد؟
A2. رعد و برق در مناطق خاصی از ایالات متحده پیش بینی می شود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.