پیروزی حتی با یک رأی در نهایت یک پیروزی است: نیتیش کومار ، وزیر ارشد بایار

پتنا: در تلاش برای رد ادعای RJD مبنی بر اینکه NDA موفق شد با کسب تنها 12،270 رأی بیشتر از اتحاد بزرگ به رهبری این حزب در انتخابات مجلس بیهار پیروز شود ، نیتیش کومار وزیر ارشد روز جمعه گفت پیروزی حتی با یک رأی در نهایت یک پیروزی کومار در مجلس ضمن پاسخ به بحث در مورد بحث تشکر از آدرس فرماندار ، گفت: اگر کسی فکر می کند تخلفاتی در انتخابات انجام شده است ، می تواند دادگاه را برای جبران شکایت ها جابجا کند.

“پیروزی حتی با یک رأی در نهایت یک پیروزی است. ما 125 (کرسی) داریم و هر کسی که دارای 122 نفر باشد دولت را تشکیل می دهد. اگر کسی فکر کند که اشتباهی انجام شده است (در انتخابات مجلس) ، می تواند دادگاهی را که به آن رسیدگی می کند انتقال دهد. کومار گفت.

رهبر مخالفت ، تجاوی پراساد یداو از RJD ، در حالی که اوایل روز در این بحث شرکت داشت ، گفت که NDA با کسب تنها 12،270 رأی و 16 کرسی بیشتر از آنچه اتحاد بزرگ تأمین کرده است ، پیروز شد.

یداو همچنین گفت که JD (U) به ریاست کومار حتی پس از رقابت به عنوان شریک “بزرگترین حزب جهان (BJP)” سومین انتخابات ضعیف را به پایان رساند.

وزیر ارشد ، بدون نام بردن از رهبر RJD ، گفت: “من می خواهم اگر می خواهی در زندگی موفق شوی ، برخی از دکوراسیون و عزت را حفظ کن.”

کومار گفت که دولت پیش از این دستورالعمل هایی را برای انجام کارهای تهیه شالیزار صادر کرده و هدف تهیه شلتوک 30 لک تن در این ایالت را در فصل جاری تعیین کرده است.

کومار با بیان اینکه دولت وی برای هر بخش از جامعه و هر منطقه از ایالت کار کرده است ، گفت که وی برنامه عملیاتی را برای اجرای برنامه های توسعه آماده خواهد کرد.

وی گفت ، اگر اعضا دولت را از هرگونه بی نظمی در اجرای طرح های توسعه “ساعت نیشچای” مطلع کنند ، اقدامات جدی علیه مقامات خطاکار انجام خواهد شد.

CM همچنین در مورد کار توسعه ای که دولت وی در زمینه های آموزش ، بهداشت ، قدرت ، کشاورزی و جاده انجام داده است صحبت کرد.

کومار در زمینه مقابله با بیماری همه گیر COVID-19 گفت که روزانه بیش از یک آزمایش لک در ایالت انجام می شود.

وی گفت: “موارد COVID در سطح جهانی در حال افزایش است و اخیراً برخی از ایالت ها نیز شاهد اوج گیری موارد هستند. احتمال دارد موارد نیز در اینجا (در Bihar) افزایش یابد.”

وی گفت: وضعیت ویروس کرونا در بیهار خوب است اما نباید هیچ گونه رضایت خاطر داشته باشیم و از مردم این کشور خواست تا پروتکل های ایمنی COVID را به درستی دنبال کنند.

پیشنهاد تشکر از آدرس فرماندار با رأی صوتی به تصویب رسید.

اعضای مخالف – RJD ، کنگره ، AIMIM و احزاب چپ – پس از رأی دادن به این پیشنهاد ، بیرون رفتند.