پوشکار سینگ دهمی: اوتاراکند CM Dhami افزایش در DA کارمندان دولت و بازنشستگان را تصویب کرد

در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، پوشکار سینگ دهمی، وزیر ارشد اوتاراکند، موافقت خود را با افزایش چهار درصدی کمک هزینه عزت (DA) کارمندان دولت و مستمری بگیران صادر کرد.

بر اساس این بیانیه، با افزایش DA، بیش از 3 میلیون کارمند دولتی و مستمری بگیران از کمک هزینه ایثارگری بهره مند خواهند شد.

پس از صدور حکم، کمک هزینه عزت اکنون از 38 درصد به 42 درصد در اوتاراکند افزایش می یابد.

کابینه به CM Dhami اجازه داده بود تا در مورد افزایش DA پرسنل تصمیم بگیرد.

در این بیانیه آمده است که موافقت رئیس جمهور برای افزایش کمک هزینه عزت به نفع کارمندان و مستمری بگیران کشوری صادر شده است.

روز یکشنبه، رئیس جمهور دهمی، با تمجید از کار نخست وزیر نارندرا مودی در 9 سال گذشته، گفت که حزب بهاراتیا جاناتا در انتخابات عمومی سال آینده هر پنج کرسی لوک سبها را در ایالت به دست خواهد آورد.

دهمی پس از جلسه کمیته کاری ایالتی BJP که در روز شنبه برگزار شد، گفت: “نخست وزیر مودی در 9 سال گذشته کار بی سابقه ای انجام داده است. ما تمام پنج کرسی لوک سبها را از اینجا به دست خواهیم آورد و آنها را با آرای بیشتری ارسال خواهیم کرد.” دهمی در جلسه کمیته کاری دولتی BJP حزب بهاراتیا جاناتا در دهرادون، اوتاراکند شرکت کرد.

جلسه ای که در سالن Survey در Hathibarkala دهرادون برگزار شد، برای بحث در مورد انتخابات لوک سبها در ایالت فراخوانده شد. اوتاراکند دارای پنج کرسی لوک سبها است.

کمپین تماس جمعی در سراسر کشور که از 30 می آغاز می شود نیز در این کنفرانس مورد بحث قرار گرفت.