پستچیان برای کمک به بازنشستگان دولت مرکزی در ارائه گواهی زندگی به صورت آنلاین: Govt

بر اساس بیانیه ای که روز پنجشنبه صادر شد ، پستچیان اکنون برای ارائه گواهینامه های زندگی خود به صورت مستمری بگیران دولت مرکزی خدمات درب منزل را ارائه می دهند.

در این گزارش آمده است که این یک سرویس قابل پرداخت است و در دسترس همه بازنشستگان دولت مرکزی در سراسر کشور خواهد بود.

در بیانیه صادر شده توسط وزارت کارکنان آمده است: “با توجه به همه گیری فعلی ، ارائه م certificسسه های گواهی زندگی برای مستمری بگیران بسیار راحت است.”

بانک پرداخت پست هند (IPPB) اداره پست و وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) ابتکار عمل وزارت رفاه بازنشستگان و بازنشستگان را با موفقیت آغاز کرده است: “خدمات پشت در جهت ارائه گواهی زندگی دیجیتال از طریق پستچی” ، آن گفت.

تسهیلات ارائه گواهینامه های زندگی بصورت آنلاین از طریق پورتال Jeevan Pramaan توسط نخست وزیر نارندرا مودی در نوامبر 2014 راه اندازی شد.

از آن زمان ، اداره رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران (DoPPW) سال به سال از فناوری استفاده می کند تا سیستم را یکپارچه و راحت تر و راحت تر برای مستمری بگیران سالخورده کند.

در این بیانیه آمده است: “این تسهیلات علاوه بر سایر تسهیلات مانند برداشت پول از حساب بانکی و غیره هنگام نشستن در خانه خواهد بود.”

به گفته آن ، IPPB از شبکه ملی متشکل از بیش از 1 میلیون و 36 هزار نقطه دسترسی در دفاتر پستی و بیش از یک میلیون و 89 هزار نفر پستچی و گرامین داک سواک با تلفن های هوشمند و دستگاه های بیومتریک برای ارائه خدمات بانکی درب منزل استفاده می کند.

در این بیانیه آمده است: “در نتیجه ، تعداد زیادی از مستمری بگیران در سراسر کشور می توانند از طریق پستچی / گرامین داک سواک ، بدون مراجعه به شعبه بانک یا ایستادن در صف خارج از شعب بانک ، از خدمات درب منازل استفاده کنند.”

به منظور استفاده از “خدمات درب منزل برای ارائه گواهی زندگی دیجیتال” از طریق IPPB ، مستمری بگیران می توانند اطلاعات دقیق را در ippbonline.com دریافت کنند. در بیانیه آمده است که IPPB نرم افزار بانکی خود را سفارشی کرده و همان را با نرم افزار Jeevan Pramaan وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و UIDAI برای ارائه خدمات DLC در آستانه مستمری بگیران تهیه کرده است.

در این بخش آمده است: “روند استفاده از خدمات آستانه DLC از طریق IPPB را می توان از طریقyoutube (Pension DOPPW) و در صفحه فیس بوك D / o Pension & Pensioners Reflect مشاهده كرد.”